گوشی هواوی پی 40 پرو

گوشی هواوی پی 40 پرو را در رنگ سبز نعنایی ببینید

رندر جدیدی از گوشی هواوی پی 40 پرو (Huawei P40 Pro) منتشر شده که این گوشی را در رنگ سبز نعنایی به نمایش می‌گذارد. این رنگ پرچمدار آینده هواوی را بسیار زیبا کرده است.

امروز یک هفته پس از انتشار رندرهای رسمی مربوط به گوشی Huawei P40 Pro، ایوان بلس تصویر دیگری را از پرچمدار آینده‌ی هواوی در یک رنگ تازه منتشر کرده است.

گوشی هواوی پی 40 پرو

گوشی هواوی پی 40 پرو در شش رنگ عرضه می‌شود

هنوز نام رسمی این رنگ جدید برای بازار مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد هواوی در حال تولید گوشی هواوی پی 40 پرو در یک رنگ جدید سبز نعنایی است. این رنگ را باید به رنگبندی مشکی، طلایی، نقره‌ای، آبی و سفید که چند روز پیش فاش شده بود اضافه کنیم. بی‌شک در دسترس بودن رنگ‌ها و پیکربندی‌های حافظه نسبت به مناطق جغرافیایی متفاوت خواهد بود؛ اما در حال حاضر جزئیاتی از این موضوع به دست ما نرسیده است. از آنجایی که فقط دو ماه تا رونمایی از این دیوایس باقی مانده، بنابراین نیازی نیست مدت طولانی برای فهمیدن حقایق منتظر بمانیم.

گوشی هواوی پی 40 پرو

اما رنگبندی متنوع تنها چیزی نیست که ما در مورد گوشی هواوی P40 Pro می‌بینیم. همانطور که در رندر جدید این دیوایس می‌بینید، ماژول دوربین مستطیل شکلی با میزبانی از چهار دوربین در این رندرها نمایان است. این ماژول چیزی شبیه به ماژول دوربین گوشی معرفی نشده‌ی گلکسی اس 20 سامسونگ خواهد بود و شامل سنسور اصلی 52 مگاپیکسلی می‌شود. یک سنسور فوق عریض با مشخصاتی ذکر نشده به علاوه یک دوربین پریسکوپی با توان ارائه‌ی زوم 5 برابری اپتیکال نیز آن را همراهی می‌کنند. و اما چهارمین سنسور، یک سنسور ToF است که با فلاش دوگانه LED همراه می‌شود. در جلو نیز دوربین دوگانه سلفی حضور خواهد داشت.

گوشی هواوی پی 40 پرو

همانطور که در رندرهای قبلی فاش شده بود، نمایشگر این گوشی از حفره‌ی پانچ برخوردار است. لبه‌های منحنی در دو طرف آن دیده می‌شود و لایه‌ای از سطح شیشه در بالا و پایین گوشی نیز انحنا دارد. باید یک تراشه‌ی پرچمدار را به همه‌ی موارد ذکر شده اضافه کنیم. این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون 990 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برخوردار است. درست مانند دیگر گوشی‌های پرچمدار اندرویدی سال 2020، اندروید 10 به صورت پیشفرض روی این دیوایس نیز نصب است. رابط کاربری سفارشی EMUI 10 کمپانی نیز با آن همراه خواهد بود. گرچه از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل محروم است. در انتها لازم به ذکر است که ما انتظار داریم گوشی‌های خانواده P40 هواوی از فناوری 5G نیز پشتیبانی کنند.

همانطور که احتمالاً می‌دانید، هواوی از ماه مه گذشته دچار تحریم‌های ایالات متحده شده و از همکاری با گوگل محروم شده است. گرچه روزنه‌هایی برای آینده‌ی بهتر وجود دارد، اما هنوز مشخص نیست چه زمانی این اتفاق رخ دهد و مشکلات دو شرکت حل شود.

هواوی هم اکنون تایید کرده است که قصد دارد گوشی هواوی پی 40 پرو را در ماه مارس در پاریس معرفی کند. طبق گزارش‌ها این رویداد در 26 مارس (7 فروردین 1399) برگزار خواهد شد و مدل ارزان‌تر پی 40 نیز در کنار این گوشی معرفی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*