هواوی پی 40 پلاس

هواوی پی 40 پلاس ؟‌ یک مدل بزرگ‌تر به خانواده P40 اضافه می‌شود

اطلاعاتی به دست ما رسیده که نشان می‌دهد ظاهرا سومین نسخه گوشی هواوی پی ٬40 یک گوشی با نمایشگری بزرگ به نام هواوی پی 40 پلاس (Huawei P40 Plus)‌ است. حتی رندری از این دیوایس نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید ببینید.

غول گوشی‌سازی چینی٬ کمپانی هواوی ماه مارس از گوشی‌های خانواده پی 40 خود رسما پرده برداری می‌کند. حالا اطلاعات تازه‌ای از این محصولات به دست ما رسیده است. ظاهرا علاوه بر دو مدل پی 40 و پی 40 پرو٬ گزارش‌هایی وجود دارد که به مدل پلاس اشاره دارد. به نقل از این گزارش٬ گوشی هواوی پی 40 پلاس از نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به مدل پی 40 برخوردار است. اندازه‌ی این نمایشگر 6.9 بوده و از همان طراحی چهار لبه خمیده‌ی مدل پی 40 پرو بهره می‌برد. علاوه بر این نرخ رفرش بالایی را ارائه می‌کند و دارای یک اسکنر اثر انگشت در زیر خودش است.

هواوی پی 40 پلاس همان مدل پی 40 پرو٬ اما با نمایشگری بزرگ‌تر است

اگرچه ما نمی‌توانیم این اطلاعات را تایید کنیم٬ اما به نظر می‌رسد اغلب مشخصات فنی آن با مدل پرو یکسان است. ما دو رندر متفاوت از این محصول را دیده‌ایم. یکی توسط AndroidHeadlines منتشر شده که کمی متفاوت از آنچیزیست که توسط Evleaks منتشر شده است. اگر واقعا این مدل عرضه شود٬ یکی از این رندرها مربوط به مدل پلاس خواهد بود. مدل پلاس (یا شاید پرو) از دوربین پنجگانه پشتی با زوم اپتیکال 10 برابری بهره‌مند خواهد بود.

رندرهای Evleaks

هواوی پی 40 پلاس

گوشی‌های خانواده میت 20 هواوی را به خاطر می‌آورید؟ این خانواده دارای سه عضو میت ٬20 میت 20 پرو و میت 20 ایکس بود. میت 20 ایکس از نمایشگر بزرگ‌تری بهره می‌برد. گوشی‌های سری پی 40 نیز همین رویه را دنبال کردند و یکی از نسخه‌ها نمایشگر بزرگ‌تری برای ارائه داشت.

رندرهای AndroidHeadlines

هواوی پی 40 پلاس

اگر تازه‌ترین اطلاعات به دست آمده واقعیت داشته باشد٬ مدل پی 40 پرو اغلب مشخصات فنی خود را با مدل پلاس به اشتراک خواهد گذاشت. تا آنجا که ما می‌دانیم این گوشی به یک نمایشگر 6.5 اینچی OLED مجهز است. در زیر قاب آن٬ ما تراشه‌ی کایرین 990 را میابیم. این گوشی از 12 گیگابایت رم٬ یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت (با فناوری شارژ 50 وات SuperCharge هواوی) و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم برخوردار خواهد بود. در راس بخش نرم افزاری آن EMUI 10 بر پایه‌ی اندروید 10 حضور دارد٬ اما همچنان خبری از سرویس‌های گوگل نیست.

در حال حاضر فقط دو رنگ مشکی و سفید این گوشی فاش شده است. با این حال اطلاعات قبلی ما به عرضه در 5 رنگ مختلف اشاره دارند که به طور کلی شامل رنگ‌های مشکی٬ طلایی٬ نقره‌ای٬ آبی و آسمانی می‌شود. تمامی این رنگ‌ها از طراحی گرادیان برخوردارند. ما همچنین انتظار داریم نسخه‌ی Premium Edition این گوشی فقط با دو رنگ مشکی و سفید عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*