هواوی میت 20 ایکس

هواوی میت 20 ایکس در بخش تست صدای Dxomark صدرنشین شد

به تازگی بخش تست صدا در سایت Dxomark افتتاح شد که گوشی هواوی میت 20 ایکس توانست با ارائه بهترین کیفیت ضبط و پخش صدا صدرنشین این بخش شود.

وب‌سایت معروف Dxomark بخش جدیدی را به آزمایشگاه خود اضافه کرده است که در آن به بررسی کیفیت صوتی گوشی های هوشمند می‌پردازد. طبق نتایج اعلام شده گوشی هواوی میت 20 ایکس توانسته است با ارائه بهترین کیفیت ضبط و پخش صدا، رتبه اول را بین گوشی های سایر برندها کسب کند.

بهترین راه برای مقایسه کارایی و عملکرد اجزای مختلف گوشی های موبایل، بررسی بنچمارک‌های آنها در وب‌سایت‌هایی مانند Dxomark است. Dxomark یک سازمان صاحب‌نام و شناخته شده، در زمینه بررسی کیفیت دوربین گوشی های هوشمند است. در اوایل سال جاری Dxomark تست دوربین سلفی را نیز به آزمون‌های خود اضافه کرد. به تازگی بخش دیگری را راه اندازی کرده و در آن گوشی های هوشمند را از نظر اسپیکر و خروجی صدا بررسی می‌کند.

تست‌ها بر اساس آزمایش‌های فنی و دقیق، در محیط‌های آزمایشگاهی انجام می‌شود. با اضافه شدن قابلیت تست سیستم صوتی و اسپیکرهای گوشی های هوشمند، مقایسه آنها در این پارامتر نیز بیش از پیش مد نظر کاربران و سازندگان قرار می‌گیرد.

هواوی میت 20 ایکس

ابعاد نمایشگر و کیفیت آن، عملکرد دوربین‌های سلفی و اصلی، باتری، سخت افزارهای داخلی و حتی حافظه ذخیره سازی، مدت‌های زیادی است که به عنوان یک اصل مهم از سوی کاربران هنگام خرید بررسی می‌شود. با وجود این، به دلیل محتوای صوتی و تصویری زیادی که این روزها در اکثر گوشی های هوشمند وجود دارند، اهمیت خروجی صوتی با کیفیت بیش از پیش احساس می‌شود. اما باید بدانیم کیفیت اسپیکر گوشی ما در بازی یا برنامه‌های مولتی مدیا چطور بوده و در برابر رقبا چگونه ظاهر می‌شود؟

به این پرسش در شرایط خاص و بعد از انجام تست‌های تخصصی می‌توان پاسخ داد. شایان ذکر است که Dxomark Audio تنها به خروجی صدا در اسپیکر داخلی گوشی پرداخته و از خروجی صدای آن در تجهیزاتی مانند هدفون و اسپیکرهای مجزا در تست‌های خود استفاده‌ای نخواهد کرد. عملکرد میکروفون و پخش صدای ضبط شده نیز جزء فاکتورهای تست در این آزمون به شمار می‌روند.

هواوی میت 20 ایکس

تست صوتی Dxomark شامل چند آزمون متفاوت از مشخصه‌های صداست؛ سپس امتیازهای مولفه‌های متفاوت جمع‌بندی شده و به ارائه امتیاز نهایی می‌رسد. آزمایشگاه Dxomark پس از معرفی بخش جدید صوتی خود، نتایج تست چند گوشی هوشمند را منتشر کرده است.

هواوی میت 20 ایکس

صدرنشینی هواوی میت 20 ایکس

در آزمون‌های Dxomark نام هفت گوشی هوشمند پرچمدار به چشم می‌خورد؛ گوشی Huawei Mate 20X با کسب 75 امتیاز، در صدر جدول این لیست قرار گرفته و به این معناست که اسپیکر و میکروفون این گوشی از هواوی، در حال حاضر بهترین کیفیت صوتی را در دنیای موبایل ارائه می‌دهد.

گوشی Huawei Mate 20 X در بخش Recording امتیاز 70 و در بخش Playback امتیاز 76 را کسب کرده است. معدل این امتیازها، منجر به دریافت امتیاز کلی 75 برای این گوشی در بخش صوتی شده و میت 20 ایکس را بالاتر از گوشی های پرچمدار سایر رقبا قرار داده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*