ماوس MIJIA Air شیائومی

شیائومی از ماوس MIJIA Air با اتصال دو حالته و دکمه‌ی سایلت پرده برداری کرد

کمپانی شیائومی از ماوس MIJIA Air مجهز به اتصال دو حالته رونمایی کرد. این ماوس 12 دلاری بسیار سبک بوده و دارای یک دکمه‌ی تنظیم بی‌صدا برای استفاده در کتابخانه یا کلاس است.

شیائومی نخستین ماوس برند Mi خود را در سپتامبر سال 2016 معرفی کرد. از آن زمان مدت زیادی می‌گذرد و حالا مدل جدید آن با پیشرفت‌های مختلف معرفی شده است. ماوس MIJIA Air که ساعاتی پیش در چین معرفی شد٬ دارای برچسب قیمتی 12 دلاری است. این ماوس علیرغم بهبودهای فراوان در بخش‌های مختلف٬ از قیمت کمتری نسبت به نسل نخست خود برخوردار است!

ماوس شیائومی از طراحی فوق باریک٬ قابلیت جابجایی آسان٬ شیک و سبک بهره می‌برد. با کمال تعجب رخی به دلیل عدم وجود یک کانتور برجسته که بتواند دست روی آن استراحت کند٬ طراحی این ماوس را نمی‌پسندند. اما تصور نمی‌شود که این مشکل بزرگی باشد٬ زیرا این ماوس از کیفیت ساخت خوب و سخت افزار قدرتمندی برخوردار است که به راحتی نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. ضخامت آن فقط 2.9 سانتی‌متر است. این یک سوم اندازه‌ی سایر مدل‌های دیگر در همان گروه است. حتی شما به راحتی می‌توانید آن را در جیب شلوار خود نیز بگذارید!

دکمه‌ی بی‌صدا در ماوس MIJIA Air

این دیوایس از یک غلتک فلزی که حس چرخش بهتری را ارائه می‌کند٬ برخوردار است. آن از حالت اتصال دو حالته پشتیبانی می‌کند و می‌تواند از طریق بلوتوث یا یک آداپتور به سایر دیوایس‌های شما متصل شود. با استفاده از این دو حالت٬ یک ماوس می‌تواند بیش از یک دیوایس را به صورت همزمان کنترل کند. این دکمه‌ی دوحالته در زیر بدنه قرار دارد. شما همچنین می‌توانید از طریق یک دکمه‌ی دیگر٬ صدای ماوس را قطع کنید. به لطف این فناوری شما می‌توانید از در محیط‌های بی‌صدا نظیر کتابخانه٬ مراکز همایش٬ کلاس‌های آموزشی و غیره بدون صدا از این ماوس استفاده کنید.

علاوه بر این٬ ماوس MIJIA Air شیائومی از سنسورهای فوتوالکتریک با دقت بالا استفاده می‌کند که باعث می‌شود به راحتی می‌توانید از آن روی سطوح مختلفی نظیر جین٬ میزهای چوبی یا پلاستیی و یا کاغذ A4 استفاده کنید. متاسفانه هنوز قیمت یا زمان عرضه‌ی این دیوایس از سوی سازنده اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*