تلویزیون سامسونگ

برای خرید مناسب‌ترین تلویزیون سامسونگ به این 3 نکته دقت کنید

امروزه تلویزیون‌ها بخش مهمی از دکوراسیون داخلی خانه محسوب می‌شوند که باید در انتخاب آنها موارد مهمی را در نظر گرفت. از این رو شما را با نکات مهم برای خرید مناسب‌ترین تلویزیون سامسونگ آشنا می‌کنیم.

شرکت سامسونگ به عنوان پیشتاز صنعت تلویزیون در جهان، محصولات خود را در مدل‌ها و اندازه‌های متنوع عرضه می‌کند که می‌تواند پاسخگوی هر سلیقه و هر توان مالی باشد. اما برای انتخاب مناسب‌ترین گزینه از میان این انواع مختلف، باید نکات مهمی را مدنظر داشته باشیم. در ادامه به سه نکته مهم در انتخاب مناسب‌ترین مدل سامسونگ برای خانه شما پرداخته‌ایم:

نکات مهم در انتخاب مناسب‌ترین تلویزیون سامسونگ

1. جای تلویزیون

تلویزیون سامسونگ

بسته به چینش دکوراسیون خانه، باید حتما جایی را که می‌خواهید تلویزیون قرار بگیرد مشخص کنید. مهم‌ترین نکته در اینجا این است که آیا می‌خواهید تلویزیون را روی میز قرار دهید یا روی دیوار نصب کنید. زیرا تقریبا همه مدل‌های تلویزیون سامسونگ در جعبه خودشان پایه رومیزی دارند.

برای نصب روی دیوار هم یکی از موضوعات اصلی منظم کردن کابل‌هایی است که معمولا از تلویزیون آویزان می‌شود. اما سری تلویزیون QLEDهای سامسونگ این مشکل را هم کامل حل کرده‌اند. این محصولات سامسونگ مجهز به One Invisible هستند که تمامی لوازم جانبی شما را فقط با یک سیم بسیار باریک و تقریبا نامرئی به تلویزیون متصل می‌کند. به این ترتیب نه تنها مساله به هم ریختگی کابل‌ها زیر تلویزیون حل می‌شود بلکه اساسا هیچ کابل آویزانی از تلویزیون دیده نمی‌شود.

یک مشکل معمول دیگر در نصب تلویزیون روی دیوار این است که مجبور می‌شویم لوازم جانبی مانند کنسول بازی یا گیرنده دیجیتال و غیره را حتما زیر تلویزیون و یا در همان نزدیکی قرار دهیم که در خیلی از مواقع باعث می‌شود نتوانیم دکوراسیون خانه را به دلخواه خودمان بچینیم.

در سری‌های جدید تلویزیون سامسونگ این مشکل هم برطرف شده و دستگاه One Connect Box همه لوازم جانبی شما را با استفاده از تنها یک کابل به تلویزیون وصل می‌کند. این کابل 5 متر طول دارد و به این ترتیب شما می‌توانید لوازم جانبی خودتان را در هر نقطه از سالن، حتی با فاصله زیاد از تلویزیون بچینید.

2. قابلیت HDR

تلویزیون سامسونگ

تصویر تلویزیون‌های معمولی در اتاق‌های روشن و زیر نور آفتابی از که پنجره به داخل می‌تابد، به راحتی قابل دیدن نیست. پس مجبوریم یا پرده‌ها را بکشیم و یا تعدادی از چراغ‌های خانه را در شب خاموش کنیم تا تصویری واضح‌تر داشته باشید. اگر عادت به تماشای تلویزیون در فضاهای روشن دارید، پس باید سراغ مدل‌هایی با قابلیت HDR و پنل فوق مشکی (Ultra Black) بروید.

این قابلیت باعث می‌شود کنتراست تصویر تا حد زیادی تقویت شده و از طرف دیگر میزان روشنایی آن هم افزایش پیدا کند. به این ترتیب حتی در فضاهای بسیار روشن هم شما می‌توانید تصویر تلویزیون را کاملا واضح و با کیفیت اصلی ببینید. جدیدترین مدل‌های تلویزیون سامسونگ امروز مجهز به قابلیت HDR 1000 هستند که یعنی توانایی تولید روشنایی تا 1000 نیت، برابر با روشنایی 1000 شمع روشن را دارند.

3. کیفیت با هر بودجه

تلویزیون سامسونگ

یکی از نکاتی که در انتخاب تلویزیون دلخواه باید مد نظر داشته باشیم بودجه اختصاصی برای این کار است. شاید تصور کنید که برای رسیدن به کیفیتی مطلوب باید هزینه‌ای گزاف بپردازید اما وقتی از میان انواع محصولات سامسونگ انتخاب کنید، می‌توانید بهترین کیفیت تصویر را برای بودجه خودتان بدست آورید.

سری‌های Full HD سامسونگ می‌توانند تمامی برنامه‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌تان را از هر شبکه‌ای، با بهترین کیفیت ممکن برای شما پخش کنند. این محصولات در سایزهای 49 و 55 اینچ جزو گزینه‌های اقتصادی اما با کیفیت سامسونگ محسوب می‌شوند علاوه بر تصویر فوق‌العاده، قابلیت‌هایی مانند SmartThings یا پنل استفاده سریع و آسان از محتواهای هوشمند (در سری‌های 6 به بالا) را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین برای فراتر رفتن در کیفیت تصویر می‌توانید سراغ سری PUHD سامسونگ بروید. این سری از تلویزیون‎‌ها با پشتیبانی از کیفیت 4K واقعی، تصاویر و رنگ‌ها را به واقعی‌ترین شکل پیش چشم شما قرار می‌دهند. فناوری Precision Black در این سری از محصولات سامسونگ با بهینه‌سازی انتشار نور، کنتراست را تقویت می‌کند و با کنترل کردن نورهای پس‌زمینه LED در لبه‌ها باعث می‌شود هر تصویری که می‌بینید شفاف‌تر و دقیق‌تر باشد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بهترین برند دنیای تکنولوژی