سامسونگ گلکسی ای 81

تصویر قاب محافظ گلکسی ای 81 سامسونگ منتشر شد؛ خداحافظ دوربین چرخان!

یکی از تولیدکنندگان روسی لوازم جانبی موبایل، عکس‌هایی را قاب محافظ سامسونگ گلکسی ای 81 (Galaxy A81) منتشر و چهره‌ی احتمالی آن را نمایان کرده است.

در حال حاضر، همه نگاه‌ها به سمت خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ دوخته شده است که تا کمتر از دو هفته دیگر، معرفی می‌شوند. ولی گوشی‌های جدید سری A هم در راه هستند؛ از جمله جانشین گلکسی ای 80 که یکی از نخستین موبایل‌ها با دوربین چرخان به شمار می‌رفت. اما طبق تصاویر منتشر شده از قاب محافظ گلکسی ای 81 سامسونگ، این گوشی فاقد مکانیسم چرخان خواهد بود.

قاب محافظ گلکسی ای 81

البته شاید طراحی واقعی دستگاه، متفاوت باشد؛ ولی این شرکت سازنده‌‌ی لوازم جانبی، شهرت خوبی دارد و در گذشته هم چنین تصاویری را از گوشی‌های معرفی نشده، دیده بودیم. به هر حال اینجا یک ماژول مستطیل‌شکل را می‌بینم که از چهار دوربین و یک فلاش LED میزبانی می‌کند.

پیش‌تر شایعاتی از تجهیز سامسونگ گلکسی ای ۸۱ به قلم S-Pen شنیده می‌شد؛ ولی با عرضه‌ی گلکسی نوت 10 لایت، این احتمال رنگ باخت. احتمالا در هفته‌های پیش‌رو، جزئیات بیشتری به بیرون درز خواهد کرد و حتی شاید اوایل اسفند در کنگره جهانی موبایل (MWC 2020)، شاهد رونمایی از این گوشی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*