شیائومی می 10 پرو

شیائومی می 10 پرو دارای حافظه رم 16 گیگابایتی خواهد بود

شیائومی ماه آینده از نسخه پرو گوشی می 10 با نام شیائومی می 10 پرو (Xiaomi Mi 10 Pro) رونمایی خواهد کرد که با توجه به اطلاعات منتشرشده، انتظار مشخصات بهتری از جمله حافظه رم 16 گیگابایتی را داریم.

شیائومی می 10 پرو به عنوان پرچمدار جدید شیائومی به زودی معرفی می‌شود و همانند دیگر گوشی‌های دارای پسوند پرو یا پلاس، انتظار می‌رود این گوشی نیز مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های بهتری نسبت به نسخه استاندارد داشته باشد. پیش از عرضه این گوشی در ماه آینده، مشخصات کلیدی آن به لطف اسکرین‌شات منتشرشده از قسمت درباره گوشی (About Phone) در دسترس عموم قرار گرفته است.

این تصویر توسط اکانت توییتر Xiaomishka@ به اشتراک گذاشته است که به خاطر انتشار اخبار مرتبط با برند شیائومی شناخته شده است.

بر اساس اطلاعات موجود در تصویر، شیائومی می 10 پرو دارای نمایشگر 6.4 اینچ با وضوح 2080 در 1080 پیکسل است و مجهز به تراشه اسنپدراگون 865 خواهد بود. نکته منحصر به فرد غول جدید شیائومی استفاده از 16 گیگابایت حافظه رم است که 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کند. بر اساس این پیکربندی، معتقدیم که این نسخه قوی‌ترین مدل می 10 پرو است.

البته احتمالا همانطور که می‌دانید، شیائومی تنها تولیدکننده‌ای نیست که یک گوشی با رم 16 گیگابایتی عرضه خواهد کرد. سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا نسخه 5G نیز قرار است با همین مقدار حافظه رم وارد بازار شود.

پرچمدار جدید شیائومی نه تنها دارای حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی زیادی است، بلکه همچنین مانند نسخه استاندارد، به یک سنسور 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. سه سنسور 16، 12 و 5 مگاپیکسلی دیگر مجموعه دوربین چهارتایی نسخه پرو را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر به دوربین سلفی دستگاه اشاره‌ای نشده است.

شیائومی می 10 پرو

شیائومی در بخش باتری نیز کم‌کاری نکرده و بر اساس اطلاعات منتشرشده، یک باتری عظیم 5,250 میلی‌آمپری را در داخل می 10 پرو قرار داده است. این باتری دارای بیشترین ظرفیتی است که در پرچمداران شیائومی دیده‌ایم، اما بزرگ‌ترین باتری نیست که شیائومی در داخل یک گوشی قرار داده است. این عنوان هنوز هم متعلق به شیائومی می مکس 3 است که دارای باتری 5,500 میلی‌آمپری می‌باشد. مدل پرو نه تنها باتری بزرگی دارد، بلکه همچنین تأیید شده است که از شارژ سریع 66 واتی و به علاوه قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اسکرین‌شات منتشرشده همچنین نشان می‌دهد که می 10 پرو از رابط کاربری MIUI 11.20.1.21 استفاده می‌کند و البته انتظار می‌رود که مجهز به اندروید 10 باشد.

تأیید شده است که شیائومی خانواده سری می 10 را در سه ماهه اول سال جاری میلادی وارد بازار خواهد کرد، اما تاریخ دقیق هنوز مشخص نیست، هر چند پوستری به بیرون درز کرده است که تاریخ 11 فوریه را نشان می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*