گلکسی زد فلیپ

سامسونگ گلکسی زد فلیپ در برابر موتورولا ریزر ؛ کدام منعطف را ترجیح می‌دهید؟

سامسونگ گلکسی زد فلیپ به زودی رونمایی خواهد شد. از طرفی موتورولا ریزر به عنوان یک گوشی منعطف در حال پیش فروش است. با علم بر طراحی این دو گوشی هوشمند انعطاف پذیر کدام یک را انتخاب می‌کنید؟

به زودی بازار، بعد از یک سال انتظار بیهوده، با دو گوشی هوشمند منعطف پر خواهد شد؛ موتورولا ریزر بعد از مدت‌ها خبرپراکنی سرانجام در سال 2019 رونمایی شد و با تاخیر، به تازگی به مرحله پیش فروش رسیده است. از طرفی سامسونگ تصمیم دارید در روز یازدهم فوریه (بیست و دوم بهمن ماه)، همراه با پرچمداران جدید سری S گوشی هوشمند انعطاف پذیر گلکسی زد فلیپ را نیز معرفی کند. این گوشی دارای طراحی متفاوتی در مقایسه با سامسونگ گلکسی فولد بوده و به نصف قیمت آن به فروش خواهد رسید.

موتورولا ریزر به صورت رسمی معرفی شدهو تصاویر آن در دنیای وب فراوان است. اگر تا امروز با این گوشی آشنا نشده‌اید، به صفحه اختصاصی مربوط به موتورولا ریزر در وب سایت گجت نیوز رفته و نگاهی به تصاویر آن بیندازید. به نظر می‌رسد برخلاف اولین تجربه ناموفق سامسونگ و هواوی در عرضه یک گوشی هوشمند دارای نمایشگر انعطاف پذیر، موتورولا محصولی بی‌عیب و نقص عرضه کرده است. البته این شرکت چند روز پیش، ضمن انتشار تازه‌ترین ویدیوهای تبلیغاتی موتورولا Razr اعلام کرد نمایشگر آن به شدت شکننده بوده و مستعد آسیب‌پذیری است.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ هنوز رونمایی نشده است، اما به لطف منابع مختلف، تا امروز به تصاویر و رندرهای دقیقی از آن دست پیدا کرده و به خوبی با ظاهر آن آشنا هستیم. اکنون حتی می‌دانیم چرا گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip) نام دومین گوشی منعطف سامسونگ انتخاب شد.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ در برابر موتورولا ریزر

با در نظر گرفتن سبک طراحی این دو گوشی، که با هدف افزایش قابلیت جابه‌جایی دستگاه‌های موبایل دارای نمایشگر بزرگ به این صورت طراحی شده‌اند، در صورت تمایل برای خرید یک گوشی انعطاف پذیر،‌ کدام یک را ترجیح خواهید داد؟