برنامه گوگل Tangi

برنامه گوگل Tangi به عنوان سرویس ویدیو‌های کوتاه آموزشی معرفی شد

گوگل به تازگی برنامه‌ای جدید به مجموعه سرویس‌های خود اضافه کرد. برنامه گوگل Tangi ، اپلیکیشن جدید این شرکت است که در زمینه ویدیو‌های کوتاه آموزشی فعالیت دارد.

گوگل به تازگی اپلیکیشن جدیدی به سرویس‌های خود اضافه کرد که می‌تواند رقیبی برای Pinterest باشد. برنامه گوگل Tangi که به‌تازگی معرفی شده، امکان اشتراک گذاری و مشاهده ویدیو‌های کوتاه آموزشی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

احتمالا تا کنون نام Pinterest به گوشتان خورده باشد یا شاید این برنامه را روی دستگاه اندروید یا iOS خود نصب کرده باشید. این برنامه در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارد و می‌توانید دنبال تصاویری با موضوعات مختلف در آن بگردید. کاربران در این برنامه می‌توانند ایده‌ها دستورالعمل‌ها و موضوعات هنری و سرگرمی خود به اشتراک بگذراند و با دیگران تعامل داشته باشند. در این برنامه قابلیت دنبال کردن دیگران و لایک کردن تصاویر مورد علاقه نیز وجود دارد. با این حال اگر هنوز هم با ماهیت این برنامه آشنا نشدید، Pinterest در توضیحات پلی استور این چنین معرفی شده است: “آیا به دنبال ایده هایی برای الهام گرفتن هستید؟ آیا می‌خواهید خانه خود را طراحی کنید یا به سفر بروید. همیشه ایده‌های خوبی در Pinterest وجود دارد.”

با وجود توضیحاتی که داده شد، امروز گوگل از برنامه Tangi رونمایی کرد که کاربردی مانند Pinterest دارد. گوگل، اپلیکیشن جدید خود را اینگونه معرفی می‌کند: ” Tangi برنامه اجتماعی اشتراک‌گذاری ویدیو است که با استفاده از آن می‌توانید هرروز چیزهای جدید بیاموزید و خودتان آن‌ها امتحان کنید. از مهارت‌های هنری گرفته تا آشپزی و استایل، در کم‌تر از 60 ثانیه قابل آموزش است. با دکمه Try it می‌توانید برداشت‌های خود از پروژه را به اشتراک بگذارید. خلاقیت شما در آشپزی و ساخت وسایل مختلف با این اپلیکیشن ارتقا خواهد یافت” درست مانند Pinterest که خود را به عنوان یک منبع الهام معرفی می‌کند گوگل نیز چنین هدفی برای برنامه Tangi دارد.

برنامه گوگل Tangiاما برخلاف Pinterest، تانگی از فیلم‌های کوتاه برای ارائه‌ی ایده‌های خلاقانه استفاده می‌کند. گوگل برای پیشبرد پروژه، با سازندگان ویدیو‌های این‌ چنینی همکاری داشته است. گوگل در مورد اینکه برنامه Tangi دقیقا چه کاری انجام می‌دهد گفته است: ” چه عاشق کاردستی، آشپزی، مواد آرایشی یا لباس باشید، Tangi در فیلم‌هایی 60 ثانیه به شما کمک می‌کند تا ایده‌های جدید را امتحان کنید و همچنین ویدیوهای خودتان را نیز به اشتراک بگذارید.”

اپلیکیشن Tangi هم اکنون در اپ استور اپل قابل دانلود است. این شرکت هنوز چیزی در مورد زمان ارائه نسخه‌ی اندرویدی این برنامه ذکر نکرده است اگر چه پیش‌بینی می‌شود به زودی در دسترس قرار بگیرد.