مشخصات گوشی جدید نوکیا

مشخصات گوشی جدید نوکیا با اسم رمز کاپیتان آمریکا فاش شد

«ایوان بلس» افشاگر سرشناس دنیای موبایل، قیمت و برخی از مشخصات گوشی جدید نوکیا (Nokia) را با انتشار تصاویر هندزآن، فاش کرد.

نوکیا میزبان مراسمی در کنگره جهانی موبایل است که روز چهارم اسفند در بارسلونا برگزار خواهد شد. هنوز نام محصولات قابل معرفی در این رویداد را نمی‌دانیم؛ اما به تازگی تصاویر و مشخصات گوشی جدید نوکیا با اسم رمز کاپیتان آمریکا (Captain America) به بیرون درز کرده است؛ دستگاهی که شاید با نام رسمی نوکیا 5.2 وارد بازار شود.

این عکس‌ها،  صفحه نمایش ناچ‌دار گوشی و یک اسپیکر عریض را در بالای آن نشان می‌دهند. در پنل پشتی، فلاش LED را می‌بینیم که در مرکز یک ماژول دایره‌شکل جای گرفته و با چهار دوربین احاطه شده است. حسگر اثر انگشت هم زیر این ماژول قرار دارد. فریم سمت راست، از دکمه‌های تنظیم صدا و پاور میزبانی می‌کند؛ ضمن اینکه درگاه USB در لبه پایینی دیده می‌شود.

ایوان بلس درباره مشخصات سخت افزاری دستگاه، به رم 6 گیگ و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرده است. قیمت گوشی جدید نوکیا نیز باید حدود 180 دلار باشد. احتمالا کمپانی اچ ام دی گلوبال از نیمه‌های اسفند، آن را وارد بازار خواهد کرد.