هواوی میت ایکس

گوشی تاشو جدید هواوی احتمالا مجهز به شش دوربین و قلم لمسی خواهد بود

هواوی به تازگی یک پتنت را در اداره مالکیت معنوی اتحایه اروپا (EUIPO) ثبت کرده است که نشان می‌دهد گوشی تاشو جدید هواوی احتمالا مجهز به شش دوربین و قلم لمسی خواهد بود.

هواوی در ماه فوریه سال گذشته، اولین گوشی هوشمند تاشو خود را با نام هواوی میت ایکس (Huawei Mate X) معرفی کرد. هواوی بعد از آن در ماه سپتامبر پتنت جدیدی را در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) برای یک گوشی هوشمند تاشو جدید با پشتیبانی از قلم لمسی ثبت کرد.

اکنون، این شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند چینی پتنت دیگری را در اداره مالکیت معنوی اتحایه اروپا (EUIPO) ثبت کرده است. پتنت جدید هواوی نشان می‌دهد که آن‌‌ها قصد معرفی گوشی هوشمند تاشو دیگری را در آینده دارند که می‌تواند نسخه بعدی میت ایکس یعنی هواوی میت ایکس 2 (Huawei Mate X2) باشد.

گوشی تاشو جدید هواوی

پتنت جدید هواوی یک فرم فاکتور شبیه به نسل اول هواوی میت ایکس را نشان می‌دهد، اما تفاوت‌هایی نیز به چشم می‌خورد. نخست، گوشی تاشو جدید هواوی به سمت داخل تا می‌شود، در حالی که میت ایکس به سمت بیرون تا می‌شود. در کنار این، هواوی میت ایکس دارای چهار دوربین است، اما نسخه جدید میت ایکس در مجموع شش دوربین خواهد داشت. بر اساس این پتنت، دو دوربین در نوار کناری و چهار دوربین در بخش پشتی گوشی هوشمند تاشو جدید هواوی قرار خواهد گرفت.

نوار کناری همچنین صفحه نمایش ثانویه و قلم لمسی دستگاه را در خود جای داده است که از نظر ظاهری متفاوت از نمونه‌ای است که در سپتامبر سال گذشته دیده بودیم. در ادامه تصاویر منتشرشده از فرم فاکتور گوشی هوشمند تاشو جدید هواوی را می‌توانید ملاحظه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چ کیفیت فوق العاده ای داره نمایشگر این گوشی

  2. نسبت ب گلکسی زد سامسونگ که تنها دو دوربین داره انقلاب بزرگی محسوب میشه