گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ

در این ویدیو شیفته‌ی گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ سامسونگ می‌شوید

ویدیوی کوتاهی از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ سامسونگ (Samsung Galaxy Z Flip) به بیرون درز کرده که می‌تواند طراحی و عملکرد نمایشگر منعطف گلکسی Z فلیپ را به رخ بکشد.

اگر رندرهای رسمی و مفهومی منتشر شده از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ سامسونگ تاکنون نتوانسته‌اند ظاهر خوبی از این گوشی را به شما نشان دهند، این ویدیو که گوشی منعطف جدید سامسونگ در دنیای واقعی را به تصویر می‌کشد، می‌تواند به خوبی این وظیفه را به گردن بگیرد. این یک ویدیوی کوتاه است که در آن یک شخص گوشی را تا کرده و مجدداً باز می‌کند. این فرآیند به شکل خیلی خوب و دلپذیری، شبیه به گوشی‌های تاشوی کلاسیک انجام می‌شود و می‌تواند خاطرات خوب گذشته را زنده کند.

تاکنون هرآنچه باید در مورد گوشی گلکسی Z فلیپ سامسونگ می‌دانستیم، توسط افشاگران در فضای مجازی فاش شده است. واقعیت امر این است که چند ماه پیش، شکل تاشوی سنتی این دیوایس تایید شد و پس از آن شاهد انتشار اخبار و شایعات زیادی در مورد زد فلیپ بودیم. با این حال، مطالبی که اخیراً فاش شده می‌تواند همه‌ی جزئیات مربوط به گوشی آینده‌ی غول کره‌ای را تأیید کند. این ویدیوی واقعی هم در این بین ما را شگفت زده کرد.

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ را در دنیای واقعی ببینید

 

لولاها باعث شده‌اند این گوشی مثل گوشی‌های تاشو کلاسیک باز شود. فقط کافیست انگشت شست خود را بین دو پنل قرار دهید و گوشی را باز کنید. نرمی عملکرد این لولاها نشان دهنده‌ی مهندسی بسیار عالی سامسونگ برای استفاده در چنین محصولی است. بامپرهای پلاستیکی در لبه‌ها که ما در رندرهای گذشته دیده بودیم نیز برای محافظت هرچه بیشتر روی این گوشی جای خواهند گرفت.

قطعاً‌ طرفداران سامسونگ از نشت این ویدیو لذت خواهند برد و طبق پیش‌بینی‌ها، این گوشی تاشو خواهان زیادی در بازار پیدا خواهد کرد. ویدیوی منتشر شده می‌تواند نمای مختصری از نمایشگر 1.0 اینچی خارجی و 6.7 اینچی داخلی تاشو را در اختیار ما می‌گذارد. ما همچنین بخش کوچکی از رابط کاربری این گوشی را نیز در ویدیو می‌بینیم.

هنوز اطلاعات کاملی از این نمایشگر وجود ندارد، چرا که سامسونگ در هیچ محصول دیگری از چنین نمایشگری استفاده نکرده است. بنابراین سامسونگ قادر خواهد بود بازخوردهایی که از کاربران این محصول می‌گیرد را به خوبی دریافت کند. مسئله‌ای که در این بین مهم است، نیاز سامسونگ به افزایش امنیت این گوشی پیش از عرضه‌ی عمومی آن است.

سامسونگ قصد دارد 11 فوریه (22 بهمن ماه) در سان فرانسیسکو، از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ خود رونمایی کند. انتظار می‌رود این محصول سه روز بعد از رونمایی، با قیمتی در حدود 1500 دلار روانه‌ی بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. میدونید خوبی این گوشیا چیه
    وقتی گوشی رو از جیبت در میاری و میخوره زمین دیگه صفحه نمایشش نمیشکنه

  2. چرا فقط دوتا دوربین پشتش داره کم نیستش و اینکه نمایشگر پشتی گوشی یکم بزرگ تر بود که بتونه مثل الویز ان باشه بهتر بودش

  3. این والپیپر متحرکش بیشتر از هر چیز دیگه خود نمایی میکنه