قابلیت جدید در گلکسی اس 20

یک قابلیت جدید در گلکسی اس 20 تمام دوربین‌ها را به کنترل شما درمی‌آورد

توسعه دهندگان موفق به کشف یک قابلیت جدید در گلکسی اس 20 سامسونگ (Samsung Galaxy S20) به نام “Quick Take” شده‌اند. با این ویژگی، تمام دوربین‌های گوشی به خدمت شما درخواهند آمد؛ اما چگونه؟

در حالی به برگزاری رویداد Unpacked سامسونگ نزدیک می‌شویم که فقط جزئیات کمی از گوشی‌های جدید این شرکت باقی مانده است که ما از آن‌ها اطلاعات کسب کنیم. در چند ماه اخیر به صورت ثابت شاهد درز ویژگی‌های سخت افزاری این محصولات بوده‌ایم، حالا نوبت به پیشرفت‌های نرم افزاری رسیده است که در حال نشت هستند.

یک قابلیت جدید در گلکسی اس 20 توسط یکی از توسعه دهندگان گروه XDA به نام Max Weinbach کشف شده است. بر اساس توییت منتشر شده از سوی او، سامسونگ می‌خواهد عکاسی چند دوربینه به صورت همزمان را برای کاربرانش سهولت ببخشد.

اگر یک عکس در گلکسی اس 20 را از دست بدهید، این گوشی 2 یا 3 عکس با لنزهای مختلفش ثبت خواهد کرد که می‌توانید تصویر مورد نظرتان را از بین آن‌ها انتخاب کنید. نام این ویژگی جدید Quick Take است.

این قابلیت جدید در گلکسی اس 20 “Quick Take” نام دارد

این ویژگی جدید گلکسی اس 20 سامسونگ “Quick Take” به معنای ثبت سریع نام دارد که به شما اجازه می‌دهد فقط با یک بار فشار دادن دکمه‌ی شاتر دوربین، با دوربین‌های مختلف گوشی خود عکاسی کنید. ما تصور می‌کنیم که شما می‌توانید انتخاب کنید چه دوربین‌هایی در این قابلیت فعال باشند. به طور مثال دوربین معمولی و عریض یا دوربین عریض و تله فوتو.

کاربرانی که از گوشی‌هایی با چندین دوربین استفاده می‌کنند، متوجه این امر هستند که باید به صورت دستی بین هر لنز سوئیچ کنند تا به لنز مورد نظر برای یک عکس برسند. خوشبختانه Quick Take می‌تواند این کار را آسوده کرده و به صورت همزمان با چند لنز شما عکاسی کند تا بهترین تصویر را انتخاب کنید. البته این قابلیت خیلی هم جدید نیست. ما پیشتر شاهد حضور آن در گوشی‌های ال جی نیز بوده‌ایم، اما حضور آن در محبوب‌ترین پرچمداران اندرویدی می‌تواند جالب توجه باشد. خبر خوب اینکه سامسونگ می‌تواند این قابلیت را برای گوشی‌های سری گلکسی اس 10 خود نیز ارسال کند. شاید این اتفاق با یک به‌روزرسانی نرم افزاری در آینده رخ دهد.

با توجه به پیشرفت‌های بخش دوربین گوشی‌های خانواده گلکسی اس 20، ما بی‌صبرانه منتظر ملاقات آن‌ها از نزدیک و بررسی‌شان هستیم. کمتر از 10 روز تا معرفی این محصولات باقی‌مانده است. با گجت نیوز همراه باشید.