آپدیت 28 ژانویه 2020 ویندوز 10

اگر کامپیوترتان را دوست دارید آپدیت 28 ژانویه 2020 ویندوز 10 را نصب نکنید

ظاهراً پکیج اختیاری KB4532695 در آپدیت 28 ژانویه 2020 ویندوز 10 باعث بروز صفحه آبی مرگ به صورت مکرر در کامپیوتر شما می‌شود. توضیحاتی را در مورد این مشکل به وجود آمده در ادامه خواهید خواهند.

آیا شما هم آخرین نسخه‌ی سیستم عامل ویندوز 10 را روی کامپیوتر خود نصب کرده‌اید، اما با مشکل صفحات آبی بی‌شماری مواجه شده‌اید؟ ظاهرا این مشکل مختص آپدیت 28 ژانویه 2020 ویندوز 10 است که در تاریخ 28 این ماه عرضه شده است. برای برخی از کاربران، به‌روزرسانی اختیاری KB4532695 باعث بروز مشکلات ناپایداری مختلف و صفحات آبی مرگ شده است.

برخی دیگر از کاربران نیز با نصب این به‌روزرسانی، با درایورها و صدای کامپیوتر خود به مشکل خورده‌اند. آخرین پچ اختیاری مایکروسافت به نام KB4532695 با هدف رفع برخی مشکلات ایجاد شده در به‌روزرسانی‌های پیشین منتشر شد. کاربران در نسخه‌ی پیشین با جستجو در File Explorer مشکلاتی داشتند. اما ظاهراً این پچ ثانویه نه تنها در وظیفه‌ی اصلی خود مبنی بر حل مشکلات File Explorer ناموفق بوده است، بلکه باعث بروز مشکلات جدیدتری نیز شده است!

آپدیت 28 ژانویه 2020 ویندوز 10 : سلام به صفحه آبی مرگ

پدیدار شدن صفحه‌ی آبی مرگ می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد، اما در مورد پکیج KB4532695 ویندوز 10 به احتمال زیاد علت را باید در سطح درایور جستجو کنیم. شاید مشکل از ناسازگاری یا بروز برخی خطاهای داخلی باشد. شاید هم آسیب دیدن برخی از اجزای رجیستری باعث این اتفاق شده است.

به طور کلی این خطاها مربوط به مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری هستند. معمولاً‌ آن‌ها زمانی رخ می‌دهند که سیستم عامل نتواند یک مشکل خاص را حل کند. صحبت را کوتاه کنم، مهم است بدانید که یک مشکل واحد نمی‌تواند منجر به صفحه آبی مرگ شود. برخی دیگر از کاربران همچنین گزارش داده‌اند که سرعت بوت ویندوز آن‌ها کندتر از معمول شده است.

به نظر می‌رسد در حال حاضر تنها راه رهایی از دست این مشکل، حذف آپدیت KB4532695 ویندوز 10 است. به خاطر داشته باشید که آن یک به‌روزرسانی اختیاری است که شما فقط باید آن را با استفاده از گزینه‌ی Download and install‌ به صورت دستی روی کامپیوتر خود نصب کنید. بنابراین اگر تا به الان اقدام به نصب آن نکرده‌اید، همچنان از انجام این کار اجتناب کنید.

گرچه این مشکلات فقط برای تعدادی از کاربران به وجود آمده و کاملاً همه گیر نشده است، اما توصیه می‌کنیم تا ارائه‌ی یک به‌روزرسانی تازه‌تر از سوی مایکروسافت، از نصب این پکیج اختیاری، خودداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فقط عوض شدم که بگم این آپدیت رو از روز اول گرفتم و رو پی‌سی که مال 10 سال پیشه ویندوز با نسخه 1903 و لپتاپم که مال اوایل 2019 هست و ویندوزش نسخه 1909 هست نصب کردم رو هیچ کدوم کوچکترین بلو اسکرین نداده… تیتر زرد مطلب چیزی مثل کرونا به مخاطب تلقین میکند که واقعا متاسفم 😠

  2. وااای کامپیوتر منم اینطور شد امروز میخواستم ببرم پیش تعمیر کار