نمایشگاه کار ایران

همراه اول در سومین نمایشگاه کار ایران همراه با اتاق یادگیری حضور پیدا می‌کند

همراه اول به عنوان اپراتور اول کشور با شعار یک همکاری معتبر در سومین نمایشگاه کار ایران همراه با اتاق یادگیری حضور پیدا می‌کند. این نمایشگاه از روز پنجشنبه 17 بهمن 98 در محل بوستان گفتگوی تهران آغاز به کار خواهد کرد.

از روز پنجشنبه 17 بهمن 98 به مدت 3 روز سومین نمایشگاه کار ایران در محل بوستان گفتگوی تهران آغاز به کار خواهد کرد که اپراتور همراه اول به عنوان اپراتور اول کشور نیز با شعار «یک همکاری معتبر» در این نمایشگاه در سالن تهران غرفه 6 حضور خواهد داشت. در این نمایشگاه سازمان‌ها با موقعیت‌های شغلی خود حضور پیدا می‌کنند و این فرصت را خواهند داشت تا با کارجویان ملاقات کنند و در یک فضای رقابتی نفرات مورد نظر خود را جذب کنند. از ویژگی‌های برگزاری این رویداد برای کارجویان می‌توان به استخدام در معتبرترین سازمان‌های کشور، امکان ملاقات حضوری و گفتگو با مدیران جذب و استخدام و آشنایی با فرهنگ سازمانی شرکت‌های معتبر اشاره کرد.

جزئیات حضور همراه اول در نمایشگاه کار ایران

واحد منابع انسانی همراه اول علاوه بر اینکه در این رویداد ملی حضور پیدا خواهد کرد، قصد دارد برای انتقال دانش و تجارت در حوزه کاری اپراتور اول کشور بیش از 20 کارگاه تخصصی و تجربی در قالب اتاق یادگیری (Learning room) برگزار کند. همچنین اپراتور همراه اول در غرفه 6 سالن تهران که در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو واقع شده است، از ساعت 9:30 تا 18 میزبان بازدیدکنندگان و کارجویان خواهد بود.

همچنین در این نمایشگاه سه روزه کارگاه‌هایی با عنوان‌های مختلف نظیر «روندهای جدید استخدام در 2020»، «چگونه در شرکت‌های بزرگ استخدام شویم؟»، «مالی، شریک تجاری کسب و کار یک اپراتور»، «چگونه یک کمپین تبلیغاتی طراحی کنیم؟»، «اقتصاد دیجیتال، دنیای جدیدی که در آنیم»، «طرح کسب و کار، چگونه کسب و کارمان را بازسازی کنیم»، «IOT، همه چیز به هم وصل خواهد شد»، «AI، هوشی برای ساماندهی جنگل داده‌ها»، «بلاکچین، دنیای آینده تحت کنترل همه و هیچکس»، «نقشه راه و تکنولوژی‌های اینترنت اشیا»، «5G، نسل پنجم شبکه‌های موبایل» و «هوش مصنوعی در شبکه‌های نسل آینده موبایل» برگزار خواهد شد که حضور در این کارگاه‌ها برای علاقه‌مندان رایگان و آزاد خواهد بود.