باتری آنر 9 ایکس

تست سرعت شارژ و دوام باتری آنر 9 ایکس (گجت تی وی)

باتری آنر 9 ایکس (Honor 9X) یکی از مزایای این گوشی میان رده جدید محسوب می‌شود. در ادامه، ویدیوی تست دوام باتری و سرعت شارژ گوشی آنر 9X را مشاهده می‌کنید.

آنر 9 ایکس (Honor 9X) یکی از گوشی‌های تازه وارد بازار ایران است که نسبت به قیمتش، از مشخصات و ویژگی‌های بسیار خوبی بهره می‌برد. نمایشگر 6.59 اینچی تمام صفحه، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، تراشه کایرین 710 اف، دوربین سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پاپ آپ و سیستم عامل اندروید 9 از جمله این مشخصات هستند.

اما یکی از ویژگی‌های بسیار خوب آنر 9 ایکس، باتری بزرگ آن است که دوام بسیار خوبی را برای شما تضمین می‌کند. این گوشی برای تامین انرژی مورد نیازش به باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی لیتیوم پلیمری مجهز شده است. شرکت آنر ادعا کرده که باتری 9X می‌تواند تا 120 ساعت پخش موسیقی، 13 ساعت پخش ویدیو، 24 ساعت مکالمه و 8 ساعت بازی دوام بیاورد، اما باید خودمان آزمایش کنیم تا ببینیم این اعداد و ارقام تا چه اندازه به واقعیت نزدیک هستند. جدیدترین گوشی میان رده آنر همراه با شارژر 10 واتی (5V/2A) عرضه می‌شود که سرعت بالایی محسوب نمی‌شود و شارژ کامل باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپرساعتی به زمان نسبتا زیادی نیاز دارد. این شارژر 10 واتی در مدت 30 دقیقه، باتری گوشی آنر 9 ایکس را به میزان حدود 27 درصد شارژ می‌کند.

اکنون، گوشی آنر 9 ایکس را در استودیوی گجت نیوز داریم و می‌خواهیم باتری آن را آزمایش کنیم تا ببینیم دوام باتری و سرعت شارژ آن چگونه است. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست باتری آنر 9 ایکس را در گجت تی وی مشاهده کنید.

ویدیوی تست باتری آنر 9 ایکس