لباس فضانوردان ایرانی

وزیر ارتباطات از لباس فضانوردان ایرانی رونمایی کرد؛ لباس فضانوردی یا لباس هالووین؟!

وزیر ارتباطات با انتشار یک توییت، تصویری از لباس فضانوردان ایرانی را به نمایش گذاشت. انتشار تصویر این لباس و شباهت آن با یک لباس هالووین، واکنش‌های کاربران را در فضای مجازی به دنبال داشت.

امروز، سه شنبه 15 بهمن 98، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصویری را در حساب توییتر منتشر و از آن به عنوان لباس فضانوردان ایرانی یاد کرد. این توییت محمد جواد آذری جهرمی، واکنش‌های زیادی را در پی داشت و بسیاری از کاربران به شباهت‌های این به اصطلاح لباس فضانوردی با لباس 20 دلاری هالووین اشاره کردند.

در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره پرتاب ماهواره ایرانی ظفر با ماهواره بر سیمرغ منتشر شد و به همین دلیل وزیر ارتباطات برای این اتفاق بسیار هیجان‌زده شده و توییت‌ها و پست‌های اینستاگرامی زیادی را در این باره منتشر می‌کند. او در جدیدترین اقدام خود، عکسی از یک لباس عجیب را در توییتر خود منتشر کرد و در توضیح آن با هشتگ آینده روشن، نوشت که این لباس فضانوردان است. وی در این باره توضیح بیشتری نداد و تاکنون سازمان فضایی ایران و روابط عمومی وزارت ارتباطات نیز در این خصوص صحبتی نکرده‌اند. این لباس که تصویر آن منتشر شده به حدی عجیب و خنده‌دار بوده که حتی بعضی‌ها تصور کردند،‌ آذری جهرمی با انتشار آن قصد شوخی کردن داشته است.

لباس فضانوردان ایرانی

واکنش کاربران به لباس فضانوردان ایرانی

پس از آن موج واکنش‌های کاربران در توییتر و اینستاگرام به تصویر لباس فضانوردان ایرانی شروع شد. کاربران عکسی از لباس فضانوردی مخصوص جشن هالووین را منتشر کرده‌اند که در سایت آمازون با قیمت 20 دلار فروخته می‌شود و کاملا مشخص است که وزیر و دوستانش با کندن لوگو و پرچم‌های روی آن، این لباس را با عنوان لباس فضانوردان ایرانی معرفی کرده‌اند. در ادامه، تصویر این لباس و برخی واکنش‌های کاربران به این ماجرا را مشاهده می‌کنید.

لباس فضانوردان ایرانی لباس فضانوردان ایرانی لباس فضانوردان ایرانی لباس فضانوردان ایرانی لباس فضانوردان ایرانی لباس فضانوردان ایرانی لباس فضانوردان ایرانی لباس فضانوردان ایرانی لباس فضانوردان ایرانی لباس فضانوردان ایرانی لباس فضانوردان ایرانی