فیلم Knives Out

ساخت دنباله فیلم Knives Out رسما تایید شد

شرکت لاینزگیت به تازگی تایید کرده است آن‌ها به دنبال موفقیت‌های فیلم Knives Out در نزد منتقدین و گیشه، به‌زودی دنباله این اثر را خواهند ساخت.

فیلم Knives Out (چاقوکشی) به کارگردانی و نویسندگی ریان جانسون نامزد سه جایزه گلدن گلوب و اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شد و بسیاری از دوست‌داران آثار جنایی، خصوصا افرادی که به سبک کتاب‌های آگاتاکریستی علاقه دارند به تحسین این فیلم پرداختند و عده‌ای حتی لقب بهترین فیلم جنایی-معمایی سال 2019 را به ساخته جانسون دادند. حالا شرکت لاینزگیت که وظیفه توزیع و ساخت این اثر را برعهده داشت، تایید کرده است دنباله Knives Out ساخته خواهد شد.

علاوه‌بر تایید ساخت نایفز اوت 2، اعلام شد مجموع فروش جهانی این فیلم از 300 میلیون دلار عبور کرده است که موفقیت بزرگی برای چنین اثری محسوب می‌شود. بودجه ساخت فیلم چاقوکشی 40 میلیون دلار بوده و به هیمن خاطر می‌توان گفت جانسون فیلم سودآوری برای لاینزگیت ساخته است!

از میان بازیگران حاضر در فیلم می‌توان به دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جیمی لی کرتیس، تونی کولت، دان جانسون، مایکل شنون، کاترین لانگفورد، جیدن مارتل و کریستوفر پلامر اشاره کرد که همگی توانسته بودند به درستی وظایف خود را انجام دهند و یک خانواده از درون گسسته، اما ظاهر بین و متفرعن را به وجود بیاورند.

نظرات خود پیرامون این فیلم را با سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. میان بازیگران حاضر در فیلم می‌توان به دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جیمی لی کرتیس، تونی کولت، دان جانسون، مایکل شنون، کاترین لانگفورد، جیدن مارتل و کریستوفر پلامر اشاره کرد که همگی توانسته بودند به درستی وظایف خود را انجام دهند و یک خانواده از درون گسسته، اما ظاهر بین و متفرعن را به وجود بیاورند.
    جالب بود این قسمتش🤗🤗🤗

  2. سری اولشم چندان تعریفی نبود من خوشم نیومد