پرچمداران اندرویدی

پرچمداران اندرویدی طی دو سال آتی را با این تصویر تجسم کنید!

پرچمداران اندرویدی طی چند سال اخیر به شدت دستخوش تغییر و تحول قرار گرفته‌اند. طی دو سال آتی، این روند سرعت بیشتری می‌گیرد. اکنون می‌توان با یک رندر، شکل ظاهری پرچمداران در سال 2022 را تجسم کرد.

صنعت گوشی‌های هوشمندی با سرعت بالا در حال رشد و ترقی است. طی چند سال اخیر، تکنولوژی‌های متعددی به دنیای موبایل ورود پیدا کرده و کاربرد این گجت‌ها از همیشه بیشتر شده است. همین چند سال پیش، مجهز شدن گوشی به یک دوربین دوگانه، شکلی شگفت‌انگیز به آن داد، اما اکنون، از دوربین‌هایی چهار یا پنج گانه با قابلیت ثبت تصاویری با رزولوشن بالاتر از 100 مگاپیکسل صحبت می‌شود!

طی سه سال اخیر، دوربین موبایل و طراحی بدون حاشیه، اصلی‌ترین نقاط تمرکز گوشی‌سازان بوده‌اند. البته از سال گذشته، توجه به دوربین بسیار بیشتر شده و رقابت اکنون به این سمت کشیده شده است. برخلاف تصور قبلی، برای تماشای گوشی‌های هوشمندی مجهز به چند سنسور دوربین روی پنل پشتی و مجهز به صفحه نمایش تمام صفحه و کاملا بدون حاشیه، نیازی به چندین سال انتظار نیست؛ طبق پیش‌بینی، این نوع گجت تا دو سال دیگر رونمایی می‌شود. تصویر زیر، تحسمی از پرچمداران اندرویدی طی دو سال پیش رو است.

شکل ظاهری پرچمداران اندرویدی در سال 2022

پرچمداران اندرویدی

یکی از موثق‌ترین منابع ما برای دستیابی به اطلاعات دقیق درباره گوشی‌های هوشمند پیش از رونمایی رسمی آن‌ها، کاربر iceuniverse در توئیتر محسوب می‌شود. رندر بالا نیز به دست وی طراحی شده است. به همین دلیل آن را با جان و دل قبول می‌کنیم!

iceuniverse عقیده دارد در سال 2022، گوشی‌های هوشمندی مجهز به دوربین اصلی 9 گانه را مشاهده خواهیم کرد. اغلب گوشی‌سازان، محصولات دارای این نوع دوربین را به شکل مشابهی طراحی می‌‌کنند؛ سنسور رنگی اصلی در مرکز ماژول قرار گرفته و بقیه اطراف آن چیده می‌شوند. به عبارتی نحوه چینش سنسورها، شبیه به دوربین پنج گانه نوکیا 9 خواهد بود.

با توحه به افزایش تعداد سنسورها، بخش قابل توجهی از پنل پشتی پرچمداران اندرویدی توسط ماژول دوربین اصلی پوشیده خواهد شد. نکته‌ای بسیار مهم که به افزایش کیفیت و قابلیت‌های دوربین پرچمداران اندرویدی طی دو سال آتی اشاره می‌کند، اندازه 1 اینچی بزرگترین سنسور است.

خبر بد درباره پرچمداران اندرویدی پیش رو، ناچ استایل یا دارای حفره بودن صفحه نمایش آن‌ها است. اگرچه گوشی‌سازان همچنان دست از رویای دستیابی به نمایشگرهای تمام صفحه بر نمی‌دارند، اما این آرزو تا دو سال آینده برآورده نخواهد شد. رسیدن به این خواسته در گرو دستیابی به فناوری‌های دوربین زیر نمایشگر و اسپیکر زیر نمایشگر است. هواوی پی 30 پرو نشان داد اسپیکر زیر نمایشگر اکنون در چنگ دنیای فناوری است، اما رسیدن به دوربین زیر صفحه نمایش به چند سال تحقیق و توسعه نیاز دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به به
    ادم با هر کدوم خواست عکس میگیره

  2. چقده دوربین این داره