گلکسی ای 71

با قابلیت‌های گلکسی ای 71 سامسونگ آشنا شوید

گلکسی ای 71 (Galaxy A71) به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های میان رده سامسونگ محسوب می‌شود که در این مقاله قصد داریم با قابلیت‌های این میان رده قدرتمند سامسونگ آشنا شویم.

دنیای گوشی های موبایل موسوم به میان رده سامسونگ با ورود یک گزینه قدرتمند به نام گلکسی A71 تنوع بیشتری پیدا کرده است. گلکسی جدید ترکیبی است از یک صفحه نمایش بزرگ، دوربین قدرتمند و باتری با عمر بالا که همه اینها به شما کمک می‌کند تمامی لحظات خاص زندگی‌تان را ساده‌تر و سریع‌تر ثبت کرده و با دوستان و خانواده‌تان به اشتراک بگذارید.

دروازه‌ای به دنیای آنلاین

گلکسی ای 71

استفاده از یک دوربین با کیفیت 32 مگاپیکسلی در جلوی گوشی گلکسی A71 به شما امکان می‌دهد تا بتوانید حتی در فضاهایی که شرایط نور ایده‌آل ندارند هم عکس‌هایی کاملا واضح و با کیفیت گرفته و یا اتفاقات خاص زندگی‌‎تان را بصورت زنده در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دوربین پشتی گوشی گلکسی A71 دارای چهار لنز است. لنز اصلی دوربین دارای کیفیت 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است که صحنه پیش روی شما را به شکلی کاملا دقیق و شفاف ثبت می‌کند.

گلکسی ای 71

استفاده از یک لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی در دوربین این گوشی به معنی آن است که شما می‌توانید بخش بزرگتری از منظره پیش چشم‌تان را در هر عکسی ثبت کنید. برای این کار کافی است آیکون مربوط روی صفحه گوشی را لمس کنید تا دید 123 درجه‌ای دوربین به شما نشان داده شده و بتوانید فریم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

دو لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق هم به شما امکان می‌دهد بتوانید تصاویری بسیار زیبا را با استفاده از حالت Live Focus دوربین گوشی ثبت کنید.

نمایشگری زیبا و بزرگ

گلکسی ای 71

اصلی‌ترین نکته در طراحی گلکسی A71 نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی آن است که کل بخش جلویی گوشی را به خود اختصاص می‌دهد. حفره کوچک طراحی شده برای دوربین جلویی هم به خوبی در بخش نوار نوتیفیکیشن گوشی قرار می‌گیرد و به این ترتیب در کاربرد عادی اساسا به چشم نمی‌آید.

صفحه نمایشگر گلکسی A71 از نوع Super AMOLED است که تصویری براق با رنگ‌هایی کاملا طبیعی ارائه کرده و در عین حال ضخامت کم آن باعث باریک‌تر شدن کل طراحی گوشی هم می‌شود.

گلکسی ای 71

این گوشی با ابعاد 7.7 در 76 در 163.6 میلی‌متر تنها 176 گرم وزن دارد و به این ترتیب نه تنها براحتی در دست کاربر جای می‌گیرد، بلکه با توجه به سبک بودن آن، حمل آن در جیب یا کیف کاربر هم بسیار ساده خواهد بود. انتقال حسگر اثر انگشت گوشی به زیر نمایشگر هم باعث می‌شود شما بتوانید به راحتی آن را باز کرده و با گوشی کار کنید.

استفاده از افکت موسوم به پریسم در رنگ صفحه پشتی دستگاه باعث می‌شود نوعی حالت رنگین کمانی در آن دیده شود که جذابیت خاصی به گوشی می‌دهد.

از بازی تا سرگرمی با گلکسی ای 71

گلکسی ای 71

رزولوشن 1070 در 2400 پیکسلی نمایشگر این گوشی در کنار پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای و 6 گیگابایت حافظه رم، خیال شما را راحت خواهد کرد که برای هر کاری، از اجرای انواع بازی‌های با گرافیک سنگین تا تماشای فیلم و تلویزیون‌های اینترنتی، همیشه بهترین کیفیت تصویر را در اختیار خواهید داشت.

از طرف دیگر وجود یک باتری قدرتمند 4500 میلی‎آمپر ساعت باعث می‌شود بتوانید با یک بار شارژ گوشی براحتی برای یک روز کامل از آن استفاده کنید. حتی اگر هم باتری‌تان نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، استفاده از شارژ سریع 25 واتی این گوشی، شارژ باتری را در کمترین زمان ممکن کامل می‌کند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*