GDSA اتحاد جهانی توسعه دهندگان

اتحاد جهانی خدمات توسعه‌ دهندگان ؛ راهکار جدید هواوی برای مقابله با تحریم‌های آمریکا

هواوی در جدیدترین اقدام خود برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، قصد دارد با همکاری غول‌های چینی شیائومی، ویوو و اوپو راهکار جدیدی به نام اتحاد جهانی خدمات توسعه‌ دهندگان (GDSA) را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد.

تحریم هواوی توسط آمریکا به مثابه یک بازی شطرنج در مقیاس بزرگ تبدیل شده است که هر دو طرف با حرکات دقیق و محاسبه‌شده به جلو می‌روند. احتمالا بزرگ‌ترین مسئله برای هواوی در حال حاضر عدم وجود برنامه‌های شخص ثالث در گالری برنامه‌های آن باشد.

طبق گزارش جدید خبرگزاری رویترز، هواوی می‌خواهد با همکاری غول‌های چینی شیائومی، ویوو و اوپو راهکار جدید و راحت‌تری را برای توسعه‌دهندگان بین‌المللی فراهم کند. به این ترتیب، توسعه‌دهندگان می‌توانند به راحتی اپلیکیشن‌ها و محتوای خود را به طور همزمان بر روی فروشگاه‌های اختصاصی این شرکت‌ها ارائه کنند.

اتحاد جهانی خدمات توسعه‌ دهندگان (GDSA)

اتحاد جهانی خدمات توسعه دهندگان

این پلتفرم جدید که اتحاد جهانی خدمات توسعه‌ دهندگان (GDSA) لقب گرفته است، انتظار می‌رود در ماه مارس رسما آغاز به کار کند. GDSA مناطق مختلفی من جمله چین، اندونزی، مالزی، روسیه، اسپانیا، تایلند، فیلیپین و ویتنام را هدف قرار خواهد داد.

هدف اصلی این تشکل فراهم کردن بسترهای همه جانبه برای توسعه‌دهندگان است که بتوانند به طور همزمان اپلیکیشن‌های خود را بر روی تمام فروشگاه‌های نرم‌افزاری تولیدکنندگان مذکور ارائه کنند. بازی، موسیقی، فیلم، کتاب و مجله دیگر دسته‌بندی محصولاتی هستند که می‌توانند از مزیت کارکرد GDSA بهره ببرند.

اتحاد جهانی خدمات توسعه‌دهندگان متعهد به ارائه خدمات همه جانبه از جمله توزیع محتوا، پشتیبانی از توسعه، عملیات بازاریابی، ترویج برند و کسب درآمد از ترافیک به توسعه‌دهندگان به صورت جهانی است.

سخنگوی شیائومی در این رابطه اظهار داشته است:

اتحاد جهانی خدمات توسعه‌ دهندگان صرفا برای تسهیل آپلود برنامه‌ها توسط توسعه‌دهندگان بر روی فروشگاه‌های مربوطه شیائومی، اوپو و ویوو به صورت همزمان خدمت‌رسانی می‌کند. هیچ تضاد منافعی بین این سرویس و گوگل پلی استور وجود ندارد.

گوگل پلی استور

با این وجود، این تشکل جدید گامی آشکار در جهت ایجاد استقلال از گوگل و فروشگاه نرم‌افزاری آن در بازارهای بین‌المللی است که تولیدکنندگان چینی جایگزینی برای اکوسیستم‌ فروشگاه‌های نرم‌افزاری پایدار ندارند. کل این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی خود است، بنابراین انتظار موفقیت‌های خیلی بزرگی را نداریم. اما مطمئنا جالب خواهد که ببینیم آیا این اتحاد جدید می‌تواند به هواوی کمک کند تا بتواند یک سبد نرم‌افزاری کامل ایجاد کند یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. به نظرم اینجوری قدرت دیگه دسته اپ استور و گوگل پلی استور فقط نیست اگه موفق باشه بازار تحریم میشکنه اینجوری به نفع ما هم هست به این دید بهش نگاه کنیم که دشمن دشمن من دوست منه

  2. خوبه ک میخاد مستقل بشه

  3. هواوی و بقیه ما پشتتونیم🙃🙃🙃