مقاومت هواوی میت 30 پرو

تست مقاومت هواوی میت 30 پرو (گجت تی وی)

در این مطلب می‌توانید ویدیوی تست مقاومت هواوی میت 30 پرو را مشاهده کنید تا ببینیم پرچمدار جدید هواوی چقدر در برابر خط و خش، حرارت، فشار و خمیدگی مقاوم است.

هواوی میت 30 پرو (Huawei Mate 30 Pro) جدیدترین گوشی پرچمدار شرکت چینی Huawei است که از مشخصات قدرتمند، طراحی جالب، دوربین توانمند و ویژگی‌های عالی بهره می‌برد و می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی های حال حاضر بازار دانست. اما متاسفانه با توجه به تحریم هواوی توسط شرکت‌های آمریکایی، این گوشی از خدمات گوگل مانند پلی استور بهره نمی‌برد و آپدیت‌های اندروید را دریافت نمی‌کند که این موضوع می‌تواند باعث شکست پرچمدار جدید هواوی در میزان فروش جهانی شود.

نمایشگر 6.53 اینچی OLED، تراشه هفت نانومتری کایرین 990، هشت گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین چهارگانه شامل سنسورهای 40 مگاپیکسلی معمولی، 8 مگاپیکسلی تله فوتو، 40 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور سه بعدی TOF، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به همراه سنسور TOF، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 40 واتی و شارژ بی سیم 27 واتی از مهم‌ترین ویژگی‌های هواوی میت 30 پرو محسوب می‌شوند.

اما امروز در گجت نیوز می‌خواهیم مقاومت هواوی میت 30 پرو را بررسی کنیم. در ویدیوی زیر ابتدا خش‌پذیری نمایشگر گوشی و سپس مقاومت پنل پشتی امتحان شده است. شیشه استفاده شده در جلو و پشت گوشی با پوشش گوریلا گلس 6 محافظت شده است و به همین دلیل مقاومت خوبی دارد. نمایشگر در زیر شعله آتش نیز دوام خوبی آورد و پیکسل‌ها به سرعت خود را بازسازی کردند. در نهایت گوشی در برابر فشار و خم شدن نیز مقاومت کرد و هیچ شکستگی یا ترکی روی آن دیده نشد. در مجموع باید بگوییم پرچمدار جدید هواوی در تست مقاومت، نمره قبولی گرفت. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست مقاومت هواوی میت 30 پرو را در گجت تی وی مشاهده کنید.

ویدیوی تست مقاومت هواوی میت 30 پرو