وان پلاس 8 پرو

رندر جدید وان پلاس 8 پرو طراحی و نمایشگر 120 هرتزی آن را نشان می‌دهد

رندر جدید وان پلاس 8 پرو (OnePlus 8 Pro) که به تازگی در فضای وب منتشر شده است، علاوه بر تأیید مجدد طراحی دستگاه، از به‌کارگیری نمایشگر 120 هرتزی خبر می‌دهد.

همانطور که احتمالا می‌دانید، فاصله زیادی با معرفی وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو نداریم. طبق آخرین اطلاعات منتشرشده، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اواخر ماه مارس یا در ماه آوریل شاهد معرفی دو گوشی جدید وان پلاس باشیم. اکنون رندر جدیدی از وان پلاس 8 پرو به همراه اطلاعاتی در مورد مشخصات دستگاه منتشر شده است که در ادامه می‌بینیم.

رندر جدید وان پلاس 8 پرو

با نگاهی به رندر جدید وان پلاس 8 پرو می‌توانیم ببینیم که این تصویر رندر در واقع با رندرهای قبلی منتشرشده از سوی منابع دیگر مطابقت دارد. تنها تفاوتی که این بار شاهدش هستیم، رنگ متفاوت دستگاه است. سنسور دوربین ToF نیز به صورت نواری در سمت چپ دوربین‌ اصلی سه‌گانه دستگاه جای گرفته است.

مشخصات وان پلاس 8 پرو

در رابطه با مشخصات دستگاه، تراشه اسنپدراگون 865 قلب تپنده دستگاه را تشکیل می‌دهد و پرچمدار جدید وان پلاس به اندروید 10 مجهز خواهد بود. حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی به همراه 8 گیگابایت حافظه رم محتمل‌ترین پیکربندی به نظر می‌رسد. اما شاید شاهد عرضه نسخه‌ی با رم 12 گیگابایتی نیز باشیم. وان پلاس حتی می‌تواند به جمع بازیگران جدیدی ملحق شود که برای اولین بار از 16 گیگابایت حافظه رم استفاده خواهند کرد. این به نظر گزینه مناسبی برای نسخه مک لارن جدید این گوشی باشد.

وان پلاس 8

در بخش نمایشگر با نکات جالبی روبرو می‌شویم. طبق رندر جدید منتشرشده، وان پلاس 8 پرو از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی بهره خواهد برد، اما اطلاعات قبلی خبر از نمایشگر 6.65 اینچ برای مدل پرو و نمایشگر 6.5 اینچ برای مدل معمولی داده بودند. همچنین منبع قبلی اعلام کرده بود که وان پلاس، مانند نسل فعلی، از نرخ رفرش 90 هرتز استفاده خواهد کرد. از آن زمان تا کنون، شاهد انتشار اطلاعات لورفته و حتی تیزرهای رسمی بوده‌ایم که وان پلاس 8 پرو مجهز به نمایشگری با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهد بود.

و در آخر، منبع جدید خبر از به‌کارگیری باتری 4500 میلی‌آمپری در وان پلاس 8 پرو می‌دهد که در کنار شارژر 50 واتی باورپذیر به نظر می‌رسد. در حال حاضر ریلمی ایکس 2 پرو این قابلیت را برای کاربران خود به ارمغان آورده است، پس چرا وان پلاس محصول جدیدش را به شارژر 50 واتی مجهز نکند. باید صبر کرد و دید که کدام اطلاعات رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.