کارت گرافیک STRIX GeForce 2080 Super

آشنایی با کارت گرافیک STRIX GeForce 2080 Super ایسوس نسخه سفید

کارت گرافیک STRIX GeForce 2080 Super نسخه سفید در سبد محصولات کارت گرافیک ایسوس قرار گرفت. این نسخه از طراحی با عملکرد بالا و فناوری Auto-Extreme بهره می‌برد.

بزرگترین تولید کننده کارت گرافیک در جهان، گویا در پی انقلابی در طراحی رنگ‌بندی محصولات گیمینگ خود است. پس از ROG Strix GeForce RTX 2080 TI White Edition حالا نوبت به مدل ROG Strix GeForce RTX 2080 Super White Edition در سبد کالای کارت گرافیک ایسوس رسیده است.

مشخصات کارت گرافیک STRIX GeForce 2080 Super ایسوس

کارت گرافیک STRIX GeForce 2080 Super

کارت گرافیک Strix GeForce RTX 2080 Super  White Edition ایسوس درست مانند مدل Strix GeForce RTX 2080 TI White Edition طراحی شده که به نوعی ادامه دهنده مسیر این رنگ جدید در خانواده ROG است. ایسوس برای این کارت گرافیک، تراشه دستچین شده و با کیفیت سیلیکون بالاتری را انتخاب کرده است. این عمل منجر به دستیابی فرکانس از پیش اورکلاک شده این کارت گرافیک تا 1890 مگاهرتز گردیده است.

فناوری Auto-Extreme

کارت گرافیک STRIX GeForce 2080 Super

تمامی کارت گرافیک‌های ایسوس در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme طراحی و تولید می‌گردد. بر خلاف سایرین، تمامی عملیات اسمبل و لحیم کاری در محیطی کاملا ایزوله توسط ماشین‌های تمام خودکار انجام می‌گردد که علاوه بر کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، اثرات ناشی از مشکلات خستگی نیروی انسانی را در محصولات ایسوس به صفر رسانده است.

طراحی با عملکرد بالا

کارت گرافیک STRIX GeForce 2080 Super

کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 2080 Super White Edition از خنک کننده‌ای 2.7 اسلات بهره می‌برد که دارای رادیاتوری با پره‌های بزرگ و حجیم است. فن‌های پیشرفته Axial-tech ایسوس نیز وظیفه عبور جریان مداوم هوا با کمترین نویز و بیشترین فشار استاتیکی را به هیتسینک بر عهده دارد. همچنین یک اسکلت فلزی مستحکم نیز کل کارت گرافیک را دربر گرفته است تا دوام و استحکام بیشتری را به این محصول ببخشد.

نورپردازی چشم نواز Aura Sync

سطح سفید رنگ و مات کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 2080 Super White Edition انعکاسی زیبا از نور داخل کیس در کنار نورپردازی Aura Sync، جلوه‌ای متفاوت را به سیستم‌های گیمینگ می‌بخشد.

کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 2080 Super White Edition همزمان با سایر کشورها، در کشور با گارانتی رسمی قابل تهیه می‌باشد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*