مايکروسافت سرانجام ايکس باکس وان را قالب جشنی بزرگ و جهانی روانه بازار کرد + عکس و ويديو

مایکروسافت ماه ها انتظار طرفدارانش در اروپا و آمریکا را با عرضه ایکس باکس وان در قالب جشنی بزرگ و جهانی پاسخ گفت. از امروز می توان گفت که دیگر رسما وارد نسل هشتم شدیم و باید با کنسول های ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و Wii خداحافظی کاملی داشته باشیم و جایگاه جدیدی هم برای شان در نظر بگیریم.

ایکس باکس وان با شور و اشتیاق بسیاری که مایکروسافت به راه انداخت در سراسر آمریکای شمالی، استرالیا و کشورهای اروپایی عرضه شد و از امروز باید بشماریم که کدام کنسول در انتهای ماه فروش بیشتری دارد، کدام بازی ها بهترین عملکرد را دارند و البته عناوین اختصاصی که یکی از بهترین دلایل خرید کنسول هستند، چیستند.

در مراسم لانچ که سراسر جهان برگزار می شد جز شادی و شوق چیز دیگری نبود. همه خوشحال بودند و منتظر؛ منتظر آن لحظه ای که ایکس باکس وان خود را روشن می کنند. مایکروسافت هم کم نگذاشت و هر چه فکرش را بکنید در این مراسم دیده می شد. از سم لیک و یرلی گرفته تا زامبی های بی دست و پا که زندانی شده بودند و سربازهای رومی که با آرایش نظامی گوشه ای ایستاده بودند. لری هیریب هم در نیویورک مراسم را به صورت زنده مخابره می کرد.

در میان همه این شور و شوق که ما از آن بی بهره بودیم، تنها چند نکته جالب وجود داشت، نمایش گیم پلی بازی کوانتوم بریک و خلاصه ای از صحنه های مختلف بازی های ایکس باکس وان واقعا امیدوار کننده و حداقل برای ما دلخوش کننده بودند.

فیل اسپنسر و تیم ایکس باکس را به یاد دارید که هفته گذشته همین ساعات بود که به سونی عرضه پلی استیشن 4 را تبریک گفت؟ حالا نوبت به یوشیدا رسیده. یوشیدا هم عرضه این کنسول را به مایکروسافت اینگونه تبریک گفته: "تبریک به خاطر لانچ جهانی ایکس باکس وان."

سپس آدام بویز هم در کنار تبریک به مایکروسافت، رسما رقیب خود را به چالش کشید: "تبریک بابت لانچتان بچه ها. در E3 می بینمتون" و در ادامه فیل اسپنسر پس از تشکر از او با جمله مشابهی پاسخ داد: "ممنون، در E3 می بینمت".

تا E3 2013 نزدیک به 8 ماه زمان باقی مانده و این اولین E3 خواهد بود که تماما متعلق به نسل بعد است و احتمالا یکی از بزرگ ترین E3 های تاریخ باشد. با رد و بدل شدن چنین جملاتی میان مسئولین سونی و مایکروسافت بیش از هر سال دیگری باید مشتاقانه منتظر E3 باشیم.

اولین فردی که در سراسر جهان موفق به خرید ایکس باکس وان شد

تصاویر مراسم عرضه جهانی ایکس باکس وان و همچنین ویدیوی تریلر بازی های افتتاحیه را می توانید در ادامه مطلب تماشا کنید.

{photo}92/09/01/Xbox-one-launch{/photo}

منبع : xbox

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*