گلکسی S20‌

گلکسی S20‌ دارای یک قابلیت بلوتوثی منحصر به فرد است

گوشی‌های خانواده گلکسی S20 سامسونگ شب گذشته معرفی شدند. یکی از مواردی که ما در این محصولات دیدیم، یک قابلیت بلوتوثی منحصر به فرد بود که آن‌ها را از سایر گوشی‌های بازار متمایز می‌کند.

خانواده گلکسی S20 همانطور که از یک پرچمدار نو انتظار داریم، دارای ویژگی‌های متنوع جدیدی است. یکی از آن‌ها که بیش از بقیه‌ی موارد ما را شگفت زده کرد، اجازه‌ی برقراری چندین اتصال بلوتوث به صورت همزمان است. به طور دقیق‌تر، Galaxy S20 می‌تواند نقش یک هاب بلوتوث برای دیگر دستگاه‌ها را بازی کند، بدان معنا که هر زمان به یک اسپیکر بلوتوثی متصل باشید، دیگر گوشی‌های هوشمند نیز می‌توانند از S20 به عنوان یک پل استفاده کرده و از طریق پرچمدار سامسونگ بدون نیاز به اینکه ابتدا آن را قطع کنید، از بلوتوث استفاده کنند.

این قابلیت نرم افزاری جدید می‌تواند موارد استفاده‌ی مختلفی داشته باشد. آن نه تنها یک قابلیت خوب برای مهمانی‌های شما است، بلکه در برخی موارد سودمندتر از چیزیست که فکرش را می‌کنید. به طور مثال وقتی شما در مسیر یک مسافرت با دوستان، اقوام یا هرکسی که دوست دارید موسیقی‌تان را با او به اشتراک بگذارید هستید و گوشی شما به سیستم صوتی اتومبیل متصل است.

همه چیز امیدوارکننده به نظر می‌رسد، ولی ما هنوز از نزدیک با این قابلیت کار نکرده‌ایم که بخواهیم به جزئیات ریز آن نیز بپردازیم. منتظر باشید، قطعاً در آینده‌ای نزدیک بررسی کاملی از گوشی‌های خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ را در اختیار شما قرار خواهیم داد. تا آن زمان، به ما بگویید که به نظر شما چنین قابلیت بلوتوثی در اس 20 می‌تواند مفید باشد؟