قیمت گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ 150 دلار کاهش یافت!

قیمت گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ، به همراه مدل گلکسی اس 10 ای، بعد از رونمایی پرچمداران جدید سری S کاهش یافت. شاید اکنون بهترین زمان برای خرید یکی از آن‌ها است!

طبق انتظار، رونمایی سامسونگ گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا، به کاهش قیمت گلکسی اس 10 و دیگر گوشی‌های سری S سال 2019 منجر شد. اکنون قیمت آن‌ها به صورت رسمی و توسط سازنده، 150 دلار کاهش پیدا کرده است.

کاربران زیادی از این تکنیک استفاده می‌کنند. آن‌ها صبر بالایی داشته و تا یک یا حتی دو سال بعد از رونمایی یک پرچمدار، تا خرید آن، صبر می‌کنند! با هر مرتبه معرفی یک جانشین، قیمت‌ مدل‌های قبلی کاهش پیدا کرده و زمینه برای خرید آ‌ن‌ها به قیمتی مناسب‌تر فراهم می‌شود.

قیمت گلکسی اس 10

با در نظر گرفت آفر جدید سامسونگ برای پرچمداران سری S قبلی، اکنون Galaxy S10e به قیمت 599 دلار، Galaxy S10 به قیمت 749 دلار و +Galaxy S10 با پرداخت 849 دلار قابل خریداری است. قیمت یاد شده، به نسخه پایه آن‌ها مربوط می‌شود. این نسخه فاقد پشتیبانی از 5G بوده و دارای کمترین میزان حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی است.

قیمت سه گوشی نام برده از خانواده Samsung Galaxy S10 توسط فروشگاه سامسونگ در آمریکا کاهش پیدا کرده است، اما این تغییر، به زودی در سایر شعب غول کره‌ای در سراسر دنیا نیز اعمال خواهد شد. آیا شما با در نظر گرفتن تخفیف 150 دلار سامسونگ، حاضر به خرید یکی از گوشی‌های سری Galaxy S10 خواهید شد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*