سرنوشت نمایشگاه MWC 2020 جمعه مشخص می‌شود؛ ترس از کرونا نمایشگاه MWC را لغو می‌کند؟

به خاطر شیوع ویروس کرونا، شرکت‌های زیادی از حضور در نمایشگاه MWC 2020 انصراف داده‌اند. گفته می‌شود که انجمن GSM روز جمعه در مورد سرنوشت این رویداد تصمیم‌گیری خواهد کرد. آیا ترس از کرونا نمایشگاه MWC را لغو می‌کند؟

کنگره جهانی موبایل یا به اختصار MWC یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای جهانی در حوزه فناوری است. رویداد MWC 2020 به میزبانی بارسلونا از 24 فوریه در اسپانیا برگزار خواهد شد. با این حال، همانطور که می‌دانید، به خاطر شیوع ویروس کرونا، شرکت‌های زیادی انصراف خود را از حضور در این نمایشگاه اعلام کرده‌اند. عقب‌نشینی شرکت‌های فناوری بزرگ از نمایشگاه MWC 2020 یک سؤال بزرگ را در رابطه با این رویداد به وجود آورده است.

آیا نمایشگاه MWC 2020 لغو خواهد شد؟

نمایشگاه MWC 2020

انجمن GSM، مسئول برگزاری نمایشگاه MWC 2020، پیش‌تر بیانه‌ای را منتشر کرد و اطمینان خاطر داد که این رویداد طبق برنامه‌ریزی پیش خواهد رفت. GSMA همچنین تأیید کرد که این رویداد با بیش از 2,800 غرفه فعال پذیرای شرکت‌کنندگان خواهد بود. اما بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده است، انجمن GSM جلسه‌ای را در روز جمعه مورخ 14 فوریه (25 بهمن ماه) برگزار می‌کند تا در مورد سرنوشت رویداد امسال تصمیم‌گیری کند.

هنوز اطلاعاتی از سوی انجمن GSM در مورد این جلسه منتشر نشده است، پس باید تا روز جمعه صبر کنیم تا ببینیم که آیا درباره لغو نمایشگاه تصمیم‌گیری می‌شود یا MWC 2020 مطابق برنامه برگزار خواهد شد. البته همانطور که در پست‌های مختلف اشاره کرده‌ایم، تهمیدات و اقدامات اضافی لازم برای برگزاری این رویداد در امنیت کامل اتخاذ خواهد شد.

تا کنون، شرکت‌های زیادی از جمله ال‌جی، تی سی ال، آمازون، انویدیا، اریکسون، سونی و ویوو اعلام کرده‌اند که در نمایشگاه MWC 2020 حضور پیدا نمی‌کنند. با این حال، در مقابل، شیائومی به عنوان مثال اعلام کرد که طبق برنامه‌های قبلی در این رویداد شرکت می‌کند، اما از کارکنان اروپایی خود در غرفه‌های نمایشگاه استفاده می‌کند تا از افزایش خطر انتشار ویروس کرونا در بارسلونا جلوگیری کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*