بازی The Last of Us 2

ویدیو جدیدی از بازی The Last of Us 2 منتشر شد ؛ با سیستم شخصی‌سازی سلاح‌ها آشنا شوید

ویدیو جدیدی از بازی The Last of Us 2 منتشر شده که سیستم شخصی‌سازی سلاح‌های بازی را در آن می‌بینیم و استودیو ناتی‌داگ به شکل تحسین برانگیزی توانسته روند قوی‌تر و زیباتر کردن اسلحه‌های بازی را جذاب کند.

نسخه بازسازی شده The Last of Us هنوز هم جزء بازی‌های محبوب پلی استیشن 4 است و برخی بازیکنان با وجود اینکه ساعت‌ها به تجربه این اثر مشغول بوده‌اند، گاهی سری به دنیای دوست‌داشتنی الی و جوئل می‌زنند؛ پس تعجبی ندارد اگر The Last of Us 2 مورد انتظارترین بازی سال 2020 پلی استیشن 4 باشد و بازیکنان با کوچک‌ترین خبری در مورد این اثر هیجان‌زده شوند! فردی با نام کاربری Monakatyusa ویدیویی از چگونگی شخصی‌سازی سلاح‌های بازی د لست آو آس 2 منتشر کرده است که بیش از هرچیز، انیمیشن‌های روان و زیبای این قسمت نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

به طور کلی می‌توان The Last of Us Part II را اثری سخت‌تر و تاریک‌تر نسبت به بازی اول دانست؛ زیرا بر اساس آنچه در تریلرها دیده‌ایم، دشمنان شما باهوش‌تر، متنوع‌تر و زیادتر از گذشته هستند و می‌توانند دردسرهای بیشتری برای الی ایجاد کنند. در بازی نخست، جوئل شخصیت اصلی بود و به نوعی نقش یک پدر را برای الی ایفا می‌کرد، اما در د لست آو آس 2 این الی خواهد بود که شخصیت اصلی است و حالا با یک دختر جوان مواجه هستیم که بعد از ناکامی در یک رابطه عاطفی، سعی دارد از دشمنانش در آن دنیای پساآخرالزمانی انتقام بگیرد.

در پایان شایان به ذکر است The Last of Us Part 2 در تاریخ ۹ خرداد ماه (۲۹ می) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بازی خارق العاده ای هست فک کنم بین نسلی بشه

  2. این ویدیو چرا انقدر کوتاه بود ولی بازم معلومه روش خیلی کار کردن