شارژر شیائومی GaN

شارژر شیائومی GaN با توان خروجی 65 وات و سرعت شاژ بسیار بالا معرفی شد

شارژر شیائومی GaN همزمان با رونمایی از گوشی شیائومی می 10 معرفی شد. توان خروجی آن 65 وات بوده و سرعت شارژ مجدد باتری دستگاه را به شدت بالا می‌برد.

در جریان رونمایی از شیائومی می 10 و شیائومی می 10 پرو شارژر شیائومی GaN نیز معرفی شد. در ساخت این شارژر مبتنی بر سوکت یو اس بی C، از فناوری نیترید گالیم استفاده شده و بیشینه توان خروجی 65 وات است. امکان پیش خرید محصول از طریق فروشگاه آنلاین شیائومی به قیمت 21 دلار میسر است. عرضه از هجدهم فوریه (بیست و نهم اسفند) شروع می‌شود.

شارژر شیائومی GaN

استفاده از همه یا بخشی از ظرفیت توان خروجی شارژر Xiaomi به گوشی بستگی دارد. به عنوان نمونه سرعت شارژ شیائومی می 10 پرو با استفاده از آن 50 وات بوده و باتری گوشی نام برده را طی 45 دقیقه، از 0 تا 100 درصد شارژ می‌کند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این محصول، پشتیبانی از PD 3.0 و دیگر پروتکل‌های فناوری شارژ سریع محسوب می‌شود. به این ترتیب کاربران همه گوشی‌های شیائومی و همچنین تعداد زیادی از برندهای دیگر می‌توانند از آن بهره ببرند. شارژر Xiaomi GaN حتی با آیفون‌های سال‌های اخیر نیز سازگار است.

بر اساس اعلام شرکت شیائومی، Xiaomi GaN باتری آیفون 11 را در مقایسه با شارژر 5 واتی پیش‌فرض درون جعبه گوشی نزدیک به 50 درصد سریعتر شارژ می‌کند.

شارژر شیائومی GaN

به لطف استفاده از ماده نیمه هادی جدید (نیترید گالیم)، ابعاد شارژر سریع جدید شیائومی در مقایسه با آداپتور استاندارد نوت بوک‌های این شرکت 48 درصد کوچکتر است. با توجه به پشتیبانی آن از پروتکل‌های شارژ متعدد، می‌توان از شارژر جدید شیائومی برای شارژ مک بوک پرو یا نوت بوک‌های ساخت همین شرکت چینی استفاده کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. می 10با این شارژر شارژ میشن؟

  2. واقعا بهترین برند هست