امکانات جدید اینستاگرام

با امکانات جدید اینستاگرام می‌توانید برای حساب‌های غیر فعال درخواست تجدید نظر بدهید

اینستاگرام در تلاش است تا کل فرآیند رسیدگی به گزارش‌های کاربران و فعال‌سازی مجدد حساب‌های کاربری را شفاف‌تر کند. طبق خبرهای منتشرشده، با امکانات جدید اینستاگرام می‌توانید برای حساب‌های غیر فعال درخواست تجدید نظر بدهید.

هک شدن یا غیر فعال شدن کاملا بدون دلیل حساب کاربری اینستاگرام به خاطر عدم شفافیتی که در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، قطعا کاملا ناخوشایند است. خبر خوب این است که اینستاگرام در تلاش است تا شفافیت بیشتری به خرج دهد و قابلیت جدیدی برای ارسال درخواست تجدید نظر برای حساب‌های غیر فعال ارائه خواهد کرد.

امکانات جدید اینستاگرام برای حساب‌های غیر فعال

امکانات جدید اینستاگرام در صدد آن است تا هنگامی که کاربران اینستاگرام چیزی را ریپورت می‌کنند، اطلاعات بیشتر و به‌روزتری را در اختیار آنان قرار دهد. یکی از امکانات جدید اینستاگرام که با عنوان Support Requests به این برنامه محبوب اضافه می‌شود، ویژگی جدیدی است که وضعیت و تاریخچه گزارش‌های ارسال‌شده کاربران اینستاگرام را به آن‌ها نشان می‌دهد. این ویژگی اندکی پیچیده‌‌ است، زیرا به کاربران این امکان را می‌دهد که در واقع کاربران دیگری را که محتوای آن‌ها را ریپورت کرده‌اند، در حالت بی‌صدا قرار داده یا بلاک، محدود و آنفالو کنند.

مهم‌تر از آن، با ایجاد تغییرات جدید، وقتی اینستاگرام به گزارش ما پاسخ می‌دهد، می‌توانید گزینه “Request a Review” را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، چنانچه از نتیجه اولیه راضی نباشید، برای دومین بار بررسی صورت خواهد گرفت. طبق اعلام اینستاگرام، این ویژگی خاص در هفته‌های آینده در دسترس همه کاربران خواهد بود.

امکانات جدید Instagram

حساب کاربری بسیاری از کاربران اینستاگرام بدون هیچ دلیلی غیر فعال می‌شود یا حداقل معتقد هستند که اینطور است. در هفته‌های آینده، گزینه جدیدی در اینستاگرام در دسترس خواهد بود که به حساب‌های غیر فعال اجازه می‌دهد مستقیما در داخل برنامه درخواست تجدید نظر بدهند.

اگر حساب اینستاگرام شما غیر فعال شده است، می‌توانید وارد حساب خود شوید و گزینه درخواست تجدید نظر روی صفحه ظاهر خواهد شد. از اینجا می‌توانید یادداشت‌‌های خود را اضافه کنید که چرا فکر می‌کنید غیر فعال کردن حساب کاربری شما به اشتباه صورت گرفته است. سپس می‌توانید یادداشت‌های خود را با انتخاب گزینه “Request a Review” ارسال کنید. همانطور که گفته شد، این ویژگی جدید اینستاگرام طی هفته‌های آتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.