اوپو A31

اوپو ای 31 با تراشه Helio P35 معرفی شد؛ میان رده جدید اوپو

اوپو گوشی میان رده جدید خود را با نام اوپو ای 31 (Oppo A31) برای بازار اندونزی معرفی کرد که در ادامه با مشخصات آن بیشتر آشنا می‌شویم.

اوپو ای 31 به عنوان جدیدترین عضو سری گوشی‌های میان رده اوپو، مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچ با وضوح اچ دی پلاس می‌باشد. به این ترتیب نسبت تصویر نمایشگر اوپو ای 31 برابر 20:9 است. قسمت بالای صفحه نمایش دارای بریدگی یا به اصطلاح ناچ بوده که میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه است.

قسمت پشتی گوشی میزبان دوربین سه‌گانه است که از یک حسگر اصلی 12 مگاپیکسلی، یک حسگر عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر پرتره و همچنین یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است. اوپو میان رده جدید خود را به حسگر اثر انگشت معمولی نیز مجهز کرده است که در قسمت میانی پشت گوشی جای گرفته است.

اوپو ای 31

قلب تپنده Oppo A31 را تراشه مدیاتک هلیو پی 35 تشکیل می‌‌دهد که 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کند. امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق کارت حافظه میکرو اس دی نیز وجود دارد.

در بخش نرم‌افزاری، اوپو ای 31 از نسخه 9 اندروید استفاده می‌کند. اوپو محصول جدید خود را با رابط کاربری اختصاصی ColorOS 6.1 این شرکت عرضه می‌کند. وظیفه تأمین انرژی دستگاه به عهده یک باتری 4,230 میلی‌آمپری است که از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود و خبری از درگاه USB-C نیست. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به جک 3.5 میلی‌متری هدفون، بلوتوث نسخه 5 و گیرنده رادیو FM اشاره کنیم.

اگوشی ای 31 در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز معادل 190 دلار است. هم اکنون ای 31 از طریق مراکز فروشگاهی اوپو در اندونزی و سایر خرده فروشان محلی به فروش می‌رسد. هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه این گوشی در بازارهای بین‌المللی منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ب نظرم ارزش خرید نداره لااقل باید صفحه نمایش فول اچ دی میزاشتن