والپیپرهای گلکسی زد فلیپ سامسونگ

والپیپرهای گلکسی زد فلیپ سامسونگ را دانلود کنید

اگر رویداد معرفی گوشی تاشو Z Flip سامسونگ را دیده‌اید و عاشق والپیپرهای گلکسی زد فلیپ شده‌اید٬ خبر خوب برای شما این است که از همینجا می‌توانید‌ آن‌ها را دانلود کنید.

گلکسی زد فلیپ سرانجام رونمایی شد و در آینده‌ای نزدیک وارد بازارهای ایالات متحده و کره‌ی جنوبی (و البته دیگر بازارهای جهانی) می‌شود. ما موفق شدیم چند دقیقه‌ای این گوشی تاشوی منعطف را در رویداد Unpacked سامسونگ در دست بگیریم و با ویژگی‌های جذابی که در دیگر محصولات نمی‌توان یافت کار کنیم. مطابق انتظار٬ این گوشی از والپیپرهای جدیدی نیز برخوردار است که هم اکنون می‌توانید آن‌ها را دانلود کرده و روی گوشی خود تنظیم کنید.

گلکسی زد فلیپ با کدنام “Bloom” توسعه پیدا کرده است و والپیپرهای طراحی شده برای آن نیز دنباله رو معنای این نام هستند. والپیپر ویدیویی زنده‌ی این گوشی نیز یک گل شکوفه را در رنگ‌بندی مختلف به نمایش می‌گذارد که بسیار جذاب است. دیگر والپیپرهای گلکسی زد فلیپ که به صورت ثابت طراحی شده‌اند نیز همین گل را به نمایش می‌گذارند. البته از قد عمودی بسیار بلند این والپیپرها متعجب نشوید٬ چرا که این گوشی به یک نمایشگر 6.7 اینچی با ارتقاع بلندتر از نمایشگرهای معمولی تجهیز شده است.

دانلود والپیپرهای گلکسی زد فلیپ سامسونگ

شما می‌توانید این تصاویر پس زمینه را با کلیک روی این لینک در یک فایل زیپ دریافت کنید. حداکثر وضوح این تصاویر 2636×2636 پیکسل است و شاید خیلی روی گوشی‌های گلکسی اس 10 و نوت 10 واضح به نظر نرسد.