جایزه ملی مدیریت مالی ایران

همراه اول موفق به کسب تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد

همراه اول به عنوان نخستین و برترین اپراتور تلفن همراه کشور موفق شد تندیس زرین دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را از آن خود کند.

روز شنبه 26 بهمن 98 دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار شد که در این مراسم وزیر امور اقتصادی و دارایی، جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت‌ها و اساتید دانشگاه حضور داشتند. در این دوره اپراتور همراه اول توانست طبق اعلام نتایج ارزیابی‌های کمیته داوران بالاترین سطح امتیاز لازم را برای دریافت تندیس زرین دریافت کند.

آشنایی با جایزه ملی مدیریت مالی

از سال 1389 به صورت سالانه رویداد جایزه ملی مدیریت مالی ایران برگزار می‌شود که برای شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده به عنوان بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی به شمار می‌رود.

از اهداف برگزاری این جایزه می‌توان فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در مالی و اقتصادی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جیب ی ملتو خالی کردن بغد تندیس هم میگیرن