گوشی ویوو آیکو 3 5G

رکوردشکنی گوشی ویوو آیکو 3 5G در بنچمارک آنتوتو

گوشی 5G ویوو آیکو 3 (iQOO 3) که در آستانه رونمایی قرار دارد؛ با کسب امتیازی نزدیک به 600 هزار در بنچمارک AnTuTu رکورد تازه‌ای را به نام خود ثبت کرد.

اخیرا با ظاهر شدن این گوشی هوشمند در گیک‌بنچ، برخی از مشخصات کلیدی آن آشکار شده بود. اما وقتی نوبت به آنتوتو رسید، ویوو آیکو 3 5G موفق به کسب 597583 امتیاز شد که بالاترین نمره‌ی به ثبت رسیده در این پلتفرم محسوب می‌شود.

گوشی ویوو آیکو 3 5G

از مشخصات دستگاه باید به تراشه اسنپدراگون 865 کوالکام، دوربین پشتی چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 اشاره کنیم. همچنین مجهز به حافظه رم LPDDR5 است و از وای-فای 6 پشتیبانی می‌کند.

روز ششم اسفند، گوشی ویوو آیکو ۳ 5G معرفی خواهد شد

به تازگی هم شاخه هندی کمپانی، ویدیویی را منتشر کرد که از ظرفیت 4440 میلی‌آمپر ساعتی باتری گوشی و پشتیبانی آن از سوپرشارژ 55 وات خبر می‌دهد. این یعنی تنها در 15 دقیقه، باتری آیکو 3 5G تا 50 درصد شارژ می‌شود!

تیزر مجزایی که به پشتیبانی دستگاه از نسل پنجم شبکه موبایل اشاره دارد، پنل پشتی آن را نیز نشان می‌دهد. فعلا اطلاعات دیگری موجود نیست؛ اما فروشگاه آنلاین Flipkart به عنوان عامل فروش iQOO 3 در هند وعده داده است که طی روزهای آتی، جزئیات بیشتری را از این گوشی 5G منتشر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. نمره یک گوشی بود کع بالای 600هزار شده بود

  2. گوشی عالی است و واقعا طراحی دوربین های قسمت پشتی گوشی عالیه و از ایفون و اس20خیلی بهتره