چری آریزو 6

مراسم تحویل خودروهای چری آریزو 6 مدیران خودرو به مشتریان برگزار شد

مدیران خودرو با برگزاری مراسمی در روز پنجشنبه 24 بهمن، خودروهای چری آریزو 6 را به خریداران تحویل داد. آریزو 6، جدیدترین سدان شرکت مدیران خودرو در بازار ایران است.

شرکت مدیران خودرو روز پنجشنبه مورخ 24 بهمن ماه طی مراسمی با حضور مالکان خودروی آریزو 6 به عنوان جدیدترین سدان این شرکت مراسمی را ترتیب داد که طی آن از مالکان خودروها تقدیر به عمل آمد و برخی خودروها نیز به مشتریان تحویل داده شد.

چری آریزو 6

در این مراسم در ابتدا مهندس جواد اکبری، قائم مقام معاونت فروش شرکت مدیران خودرو  ضمن تشکر از مشتریان بابت انتخاب چری آریزو 6 به عنوان سدان لوکس مدیران خودرو به نکاتی در مورد این خودرو به لحاظ ویژگی‌های خاص طراحی و فنی آن، دستاوردهای آریزو 6 به لحاظ تکنولوژی و اقدامات سازنده شرکت مادر در جهت معرفی محصولات باکیفیت اشاره نمود.

مشخصات و امکانات چری آریزو 6

در ادامه مهندس صدرایی، مسئول بازاریابی شرکت مدیران خودرو  به معرفی خودرو آریزو 6 و امکانات رفاهی – ایمنی این خودرو پرداخت. چری آریزو 6 با موتور 1.5 لیتری توربو توان تولید 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن در متر را دارد. طراحی این خودرو مشابه خودروهای روز اروپایی است و نمای داخل آن یادآور خودروهای به‌روز و لوکسی چون محصولات آئودی و رنجرور می‌باشد. آریزو6 با امکاناتی ایمنی چون ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای، سیستم‌های پایداری الکترونیکی، کنترل ضد لغزش، کنترل در سر بالایی و همچنین امکانات رفاهی چون اتوهلد، سیستم ترمز پارک برقی، دوربین 360 درجه و… به عنوان یک سدان کامل و مجهز به بازار ایران عرضه شده است.

چری آریزو 6

همچنین مهندس نوروزیان، مسئول شبکه خدمات نیز در مورد دفترچه راهنما این خودرو و نکات مهم آن، گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر به همراه 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان و همجنین درباره اپلیکیشن خدمات پس از فروش مدیران خودرو که به زودی رونمایی می‌شود نیز صحبت‌هایی انجام داد. در پایان نیز طی مراسمی ویژه از مشتریان تقدیر به عمل آمد و با عکس یادگاری مراسم پایان یافت. مشتریان این خودرو نیز از طراحی خودرو، امکانات، شتاب و مسائل فنی آن رضایت داشتند و آریزو 6 را انتخابی مناسب می‌دانستند.