سیتروئن C3 فیس لیفت

سیتروئن C3 فیس لیفت 2020 با تغییرات جدید رونمایی شد

سیتروئن C3 فیس لیفت 2020 معرفی شد. شرکت سیتروئن برای نسخه جدید هاچ بک Citroen C3 تغییرات متعددی را نسبت به نسخه قبلی در نظر گرفت. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت فرانسوی سیتروئن از نسخه جدید هاچ بک محبوب خود پرده برداشت. با توجه به این که سیتروئن C3 در کلاس خود با رقبای قدرتمندی چون فورد فیستا، تویوتا یاریس، فولکس واگن پولو و رنو کلیو مواجه است، این خودروساز فرانسوی امیدوار است با ارائه مدل فیس لیفت بتواند نگاه بیشتری از مشتریان این کلاس را به خود اختصاص دهد.

مشخصات سیتروئن C3 فیس لیفت

سیتروئن C3 فیس لیفت

در نمای جلویی سیتروئن C3 فیس لیفت شاهد ظاهر جدیدی هستیم که طراحان برای طراحی این بخش از کانسپت CXperience الگو گرفته‌اند. نمای جلوی خودرو به دلیل چراغ روز و جلوپنجره جدید نسبت به قبل تغییر پیدا کرده و طراحان در کنار آنها از تریم کرومی استفاده کرده‌اند. همچنین مشتریان در زمان خرید می‌توانند در بخش قاب چراغ مه‌شکن و در قسمت پایینی سپر رنگ‌های متنوعی را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

سیتروئن C3 فیس لیفت

طراحان این خودروساز فرانسوی طراحی گلگیر عقب و برآمدگی‌های بخش پایین درها را نیز تغییر داده‌اند. همچنین مشتریان می‌توانند رینگ‌های جدید را تا سایز 17 اینچ در کنار دور گلگیرهای جدید سفارش دهند. طراحان تعداد ترکیب رنگ‌ها را افزایش داده‌اند و مشتریان می‌توانند برای این خودرو 97 ترکیب رنگ مختلف را انتخاب کنند. شرکت سیتروئن برای نسخه جدید لیفت هاچ بک خود بسته‌های گرافیکی را نیز در نظر گرفته است. در واقع مشتریان قادر خواهند بود با 3 رنگ سقف، 3 طرح گرافیکی برای سقف و 7 رنگ برای بدنه، محصول خود را سفارشی‌سازی کنند.

طراحی کابین

سیتروئن C3 فیس لیفت

طراحان بخش کابین را نیز ارتقا داده‌اند. اکنون روی داشبورد پوششی از طرح چوب به چشم می‌خورد و دوخت ویژه‌ی صندلی‌ها نیز خودنمایی می‌کند. طراحان در بخش بالای صندلی‌ها از پوشش سفید استفاده کردند تا دوخت دو رنگ صندلی جذاب‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، صندلی‌های سیتروئن C3 فیس لیفت نیز به مانند نسخه‌های C4 کاکتوس و C5 Aircross از فناوری راحتی پیشرفته برخوردارند.

سیتروئن C3 فیس لیفت

شرکت سیتروئن برای افزایش راحتی سرنشینان در صندلی‌های این هاچ بک از فوم ضخیم‌تر و نرم‌تر استفاده کرده است. برای صندلی راننده نیز یک زیردستی ویژه در نظر گرفته شده است. در کابین شاهد یک نمایشگر 7 اینچی برای ارائه سیستم اطلاعات سرگرمی هستیم که از قابلیت‌هایی چون اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو، دوربین Dash Cam، ترافیک لحظه‌ای با سیستم تام تام و شناسایی صدا بهره می‌برد.

مشخصات فنی

سیتروئن C3 فیس لیفت

سیتروئن C3 فیس لیفت از یک موتور 3 سیلندر 1.2 لیتری پیورتک توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 82 یا 108 اسب بخار را ارائه دهد. مشتریان برای این خودرو می‌توانند موتور دیزلی 1.5 لیتری با قدرت 98 اسب بخار را نیز سفارش دهند. مدل‌های قدرتمند این هاچ بک فرانسوی از گیربکس 6 دنده اتوماتیک به عنوان یک آپشن بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*