اگر برنی سندرز رئیس جمهور آمریکا شود، تمامی اسرار موجودات فضایی برملا خواهند شد!

اگر برنی سندرز رئیس جمهور آمریکا شود، تمامی اسرار موجودات فضایی برملا خواهند شد!

اسرار موجودات فضایی و تمامی اسناد مربوط به یوفوها در صورت انتخاب برنی سندرز به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا، در دسترس عموم قرار می‌گیرند؛ آیا در انتخابات بعدی آمریکا موضوع اشیا ناشناس پرنده از اهمیت خاصی برخوردار خواهد بود؟

برنی سندرز (Bernie Sanders) یکی از افرادی است که بیشترین شانس را برای رقابت با دونالد ترامپ بر سر مقام ریاست جمهوری ایالات متحده در دور بعدی انتخابات این کشور دارد؛ در همین رابطه به تازگی خبر رسیده که این سیاست‌مدار جنجالی قصد دارد تا در صورت رئیس جمهور شدن، تمامی اسرار موجودات فضایی و اطلاعات جمع‌آوری شده در مورد یوفوها یا همان اشیا ناشناس پرنده (UFO) را که توسط دولت آمریکا جمع‌آوری شده‌اند، برملا کند. البته اگر موجودات فضایی وجود داشته باشند و اطلاعاتی برای به اشتراک گذاشتن در اختیار دولت این کشور باشد!

برنی سندرز و اسرار موجودات فضایی

برنی سندرز که برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا نامزد خواهد بود، مدتی پیش در یک پادکست به میزبانی فردی به نام جو روگان (Joe Rogan)، صحبت‌های جالبی در مورد بحث اشیا ناشناس پرنده مطرح کرد. ساندرز گفت که همسرش جین یکی از طرفداران این موضوع است و همیشه سوالات حساسی در این رابطه از ساندرز می‌پرسد.

سوالات و درخواست‌های همسر ساندرز تا حدی پیش رفته‌اند که این کاندیدای دموکرات بالاخره به همسرش و سایر علاقه‌مندان قول داد که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا، تمامی اسرار موجودات فضایی و اطلاعات جمع‌آوری شده توسط دولت آمریکا در مورد یوفوها را در اختیار عموم قرار می‌دهد.

اگر برنی سندرز رئیس جمهور آمریکا شود، تمامی اسرار موجودات فضایی برملا خواهند شد!

بر اساس گفته‌های برنی ساندرز،‌ همسر او همین الان هم پرسش‌های زیادی در مورد اطلاعاتی که ساندرز به عنوان یک نماینده سنا در دست دارد، می‌پرسد و دائما همسرش را در این رابطه سوال پیچ می‌کند. چنین موضوعاتی در کنار جنجالی شدن بحث یوفوها در سال‌های اخیر باعث شده تا این سوال مطرح شود که آیا در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا موضوع اشیا ناشناس پرنده به عنوان تکنیکی برای جمع ‌کردن آرا به کار گرفته می‌شود یا خیر؟

اگر برنی سندرز رئیس جمهور آمریکا شود، تمامی اسرار موجودات فضایی برملا خواهند شد!

مدتی پیش بود که خبری در مورد تحقیقات رسمی وزارت دفاع آمریکا در بحث یوفوها منتشر شد و می‌توان گفت که در سال‌های اخیر تحقیقات رسمی دولت ایالات متحده در رابطه با اشیا ناشناس پرنده توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در چنین شرایطی این احتمال مطرح می‌شود که در انتخابات پیش رو بحث برملا کردن اسرار موجودات فضایی و افشای اطلاعات دولتی در مورد یوفوها جنجال‌های زیادی را به پا خواهد کرد.

اگر برنی سندرز رئیس جمهور آمریکا شود، تمامی اسرار موجودات فضایی برملا خواهند شد!

البته هنوز مشخص نیست که دونالد ترامپ، کاندیدای جناح مقابل برنی سندرز هم از بحث یوفوها استفاده‌های سیاسی خواهد کرد یا خیر؟ مدتی پیش رئیس جمهوری فعلی آمریکا که در انتخابات 2020 هم به عنوان کاندیدای حزب جمهوری‌خواه کاندید می‌شود، در مصاحبه‌ای بحث اشیا ناشناس پرنده را مطرح کرد. در این مصاحبه خبرگزاری ای بی سی (ABC) ترامپ اظهار کرد که در مورد مشاهدات اخیر خلبان‌های ارتش و گزارش‌های مربوط به اشیا ناشناس پرنده جلسه‌ای با حضور او برگزار شده است. ترامپ همچنین گفت که با وجود صحبت‌های مطرح شده، باور ندارد که موارد برخورد با یوفوها واقعیت داشته باشد.

تحقیقات رسمی در مورد یوفوها

در بین دهه‌های 50 و 60 میلادی نیروی هوایی ارتش ایالات متحده تحقیقات معروفی با نام پروژه کتاب آبی (Project Blue Book) را در رابطه با موارد برخورد با یوفوها هدایت می‌کرد، اما در سال 1970 به دلیل کمبود شواهد قابل‌قبول،‌ این پروژه متوقف شد. در اوایل سال میلادی گذشته هم روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی جنجالی صحبت‌های چند خلبان ارتش در مورد برخورد با اشیا ناشناس پرنده را منتشر کرد.

در این گزارش نیویورک تایمز گفته شد که خلبان‌های مورد نظر در سال‌های 2014 و 2015، به هنگام پرواز بر فراز ساحل شرقی آمریکا اشیا پرنده ناشناس بسیار سریعی را دیدند؛ البته این بحث هم در گزارش مطرح شد که لزوما نیازی به ارتباط دادن این پدیده‌ها به موضوعات فرازمینی وجود ندارد و ممکن است پدیده‌ای طبیعی و ناشناخته باعث چنین اتفاقاتی شود.

ست شوستک (Seth Shostak)، یکی از دانشمندان برجسته موسسه ستی (SETI) می‌گوید که مشاهدات خلبان‌های ارتش درست در زمانی اتفاق افتاده که سیستم‌های راداری جت‌ها به‌روزرسانی شده بودند؛ موسسه ستی در حوزه جستجوهای علمی مربوط به هوش فرازمینی فعالیت دارد.

شوستک می‌گوید که تمامی کاربران محصولات مایکروسافت می‌دانند که در روزهای اولیه استفاده از محصولات جدید و یا نصب به‌روزرسانی‌های منتشر شده،‌ همیشه مشکلات فنی مختلفی وجود دارند و این احتمال هم هست که مشاهدات خلبان‌های ارتش چیزی جز مشکلات فنی رادارهای نظامی نبوده باشد.

با این حال جنجال‌ها به وجود آمده در انظار عمومی، در مورد پنهان‌کاری اسرار موجودات فضایی توسط دولت آمریکا به جایی رسید که وزارت دفاع کشور در ژوئن گذشته برای آگاه‌سازی سه نفر از نمایندگان مجلس در رابطه با این موضوع،‌ جلساتی را برگزار کرد. البته در این جلسات بیشتر به موضوع سلامت و امنیت خلبان‌های ارتش پرداخته شد. با این وجود ممکن است که برای تامین امنیت سربازان آمریکایی در آسمان هم که شده، نمایندگان این کشور اطلاعات جالب‌توجهی را در مورد اشیا ناشناس پرنده در اختیار عموم قرار دهند.

البته جالب است بدانیم که پیش از این هم یک نماینده دموکرات ایالات متحده در مورد افشای اسرار موجودات فضایی و پرونده‌های سری یوفوها صحبت‌های جنجالی را مطرح کرده بود؛ در سال 2016 هیلاری کلینتون در جریان انتخابات ریاست جمهوری قول داد که در صورت رئیس جمهور شدن قضیه اشیا ناشناس پرنده را تا آخر دنبال می‌کند. کلینتون گفت که ممکن است آدم فضایی‌ها تا به امروز از زمین دیدن کرده باشند، اما نمی‌توان با اطمینان کامل در این رابطه اظهار نظر کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. باسلام.لطفا موضوعات را کمی با نظریات سایر دانشمندان برجسته جهان تجزیه وتحلیل کنید تا خواننده مجبور نشود چندین بار از اول تا آخر مطلب را مکررا مطالعه کند تا منظور نویسنده رااز تیتر مطلب با محتوای آن بتواند متوجه شود.ممنون. این جمله از یکی از دانشمندان ناسا خطاب به نخست وزیری ایالت متحده امریکا در موقع اولین بازدید از تأسیسات فضایی ‏NASA‏ در‎ ‎ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی که در نیویورک اتفاق اقتاده بود است،،،لطفا به آن دست نزن آقای پنس!این اولین جمله ای بود که در بازدید از سازمان فضایی ‏NASA‏ ‏‎ ‎در اوایل رئیس جمهوری دونالدترامب و پرزندت پنس وارد اخبار فضایی شد!حال در مورد سفر به ماه و اهدای سنگ گرانقیمت کره ماه به نخست وزیری هلند و متعاقب آن آزمایش آن سنگ در بهترین آزمایشگاه های معتبر زمین شناختی در ایالت متحده آمریکا بعد از سالها و نتیجه آزمایش داد که آن اهدایی گران قیمت چیزی جز یک سنگ عادی رودخانه چیزی دیگری نبوده است و دیده شدن یک قوطی نوشابه خالی در کره ماه توسط یک بیننده عادی و شهروندی در استرالیا در تلوزیون استرالیا بصورت زنده که بلافاصله آن تصویر توسط نیروهای امنبتی در ایالت متحده امریکا سانسور و سپس موجی از ظن و گمان در مورد حقیقت سفر به ماه درمیان نظریه پردازان تئوری توطعه در سراسر جهان پراکنده کرد که آیا این مسائل عمدا سانسورمیشوند یا واقعا مسائل موجودات فضایی و فرازمینی باعث بروز این همه سوالات بی پاسخ در بین دانشمندان سراسر جهان میشود و خیلی مسائل دیگر که در قسمت نظر و دیدگاه نمیگنجد و نیاز به نوشتن صدهاکتاب میشود.با تشکر

  2. بدون
    اون اقا هم
    برای کسایی که باید بدونن از قبل فاش شده هس …(خصوصی)
    و عده ایی هم که عین کبک زیر برف از همه چی محرومن ،
    و به اختیار محرومیت رو انتخاب کردن
    فک نکنم خوشایند باشه براشون …
    این جناب هم نیازی نیس با مخ کبکای برف بازی بکنن …
    مستقیم به افرادی مثل ایشون میگم ؛
    به زودی یک قصه جدید و بدون شما ها فاش خواهد شد ..،
    که یه سری سوع تفاهم های جزعی باعث وجود شما بوده
    نه بیشتر …
    اسراری نبوده فاش بشه
    شما
    درپوشه اسرارید برای عدم اطلاع کبک و خروسای همسایه …
    منتظر باشین

  3. کلینتونم همینو میگفت، کلا هر کی میخواد رئیس جمهور بشه میاد اینو میگه😂

  4. واسه رای اوردن چه کارا که نمیکنن