رندر خبری سونی اکسپریا 9

رندر خبری سونی اکسپریا 9 به بیرون درز کرد؛ دوربین سه‌گانه و ظاهری آشنا

تصویر منتشر شده در شبکه اجتماعی ردیت، ظاهرا رندر خبری سونی اکسپریا 9 (Sony Xperia 9) است؛ گوشی میان رده‌ای که منتظر معرفی آن با تراشه اسنپدراگون 765 هستیم.

این اواخر، سونی برای نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند خود از قاعده خاصی پیروی نمی‌کند. در فوریه 2019، شاهد عرضه اکسپریا 1 بودیم و در سپتامبر، اکسپریا 5 معرفی شد. پیش از لغو کنگره جهانی موبایل نیز انتظار می‌رفت کمپانی ژاپنی با پرچمداری به نام اکسپریا 5 پلاس یا اکسپریا 1.1 در بارسلونا حاضر شود. حالا هم رندر خبری سونی اکسپریا 9 به بیرون درز کرده است؛ یعنی جانشین اکسپریا 10 که سال گذشته عرضه شده بود.

تشابه چهره‌ی سونی اکسپریا 9 با گوگل پیکسل 4

در تصویر زیر، صفحه نمایش خمیده‌ی اکسپریا 9 را می‌بینم که حاشیه فوقانی عریضی دارد. تک دوربین سلفی و اسپیکر نیز در آن قسمت تعبیه شده‌اند. حاشیه بخش پایینی اما به طور محسوسی باریک‌تر است. حتی می‌توانیم چهره‌ی دستگاه را به پیکسل 4 تشبیه کنیم؛ هرچند که گوشی سونی، طراحی کشیده‌تری دارد.

رندر خبری سونی اکسپریا 9

در پنل پشتی، مجموعه دوربین سه‌گانه‌ای را با چیدمان عمودی می‌بینیم. یک فلاش LED نیز در زیر ماژول دوربین قرار دارد. البته اصالت این تصویر، هنوز مورد تایید نیست و باید منتظر انتشار اطلاعات رسمی درباره مشخصات و تاریخ رونمایی از سونی اکسپریا ۹ باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*