آنر ۹ ایکس پرو

تاریخ عرضه نسخه جهانی آنر ۹ ایکس پرو مشخص شد

تابستان گذشته، گوشی آنر ۹ ایکس پرو (Honor 9X Pro) در کشور چین معرفی شد؛ حالا نسخه جهانی آن در مسیر ورود به بازار قرار دارد.

رئیس برند آنر با انتشار یک پست در فیسبوک، از عرضه نسخه جهانی آنر ۹ ایکس پرو در تاریخ ۲۴ فوریه خبر داد. جرج ژائو همچنین اعلام کرد این گوشی، دارای سرویس موبایل هواوی (HMS) خواهد بود تا نخستین محصول آنر باشد که از جایگزینی برای خدمات موبایلی گوگل (GMS) استفاده می‌کند.

نسخه جهانی آنر ۹ ایکس پرو

آنر 9 ایکس پرو از تراشه کایرین 810 هواوی قدرت می‌گیرد و دارای رم 8 گیگابایتی با 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی است. این گوشی در چین با رابط کاربری EMUI 9.1 (مبتنی بر اندروید 9 پای) عرضه شده بود؛ اما کاربران نسخه جهانی از اندروید 10 و EMUI 10 بهره خواهند برد.

عرضه نسخه جهانی آنر 9 ایکس پرو در تاریخ پنجم اسفند

صفحه نمایش بدون ناچ دستگاه، سایز 6.59 اینچی و وضوح فول اچ دی پلاس دارد. حسگر اثر انگشت در فریم کناری آنر 9 ایکس پرو تعبیه شده و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی آن، قابل شارژ با توان 10 وات است.

مشخصات اپتیک این گوشی شامل یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با مکانیسم پاپ آپ و یک ماژول سه‌گانه در پنل عقب می‌شود. اجزای این مجموعه را سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند.