سورین سرویس

جشن بزرگ سورین سرویس با اهدای جوایز نفیس برگزار شد

جشن بزرگ سورین سرویس در روز دوشنبه 28 بهمن با حضور مدیران این شرکت در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد و در این مراسم، جوایز نفیسی به برندگان اهدا شد.

جشن بزرگ سورین سرویس دوشنبه 28 بهمن‌ماه در هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور امیرحسین هشترودی مدیرعامل این شرکت، نمایندگان فروش در سراسر ایران، اعضای اتحادیه و انجمن واردکنندگان حوزه‌های موبایل و آی تی و مهمانان ویژه از بزرگان دو نسل بازار موبایل و دو نسل بازار آی تی کشور در حضور اهالی رسانه برگزار شد. در شب جشن باشکوه سورین سرویس 30 گوشی هوشمند و سه دستگاه پژو 207 تنها بخشی از جوایزی بودند که به مصرف‌کنندگان و نمایندگان این برند اهدا شد.

سورین سرویس

مراسم جشن بزرگ سورین سرویس دوشنبه شب هفته جاری با مجری‌گری رضا رشیدپور در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. حضور چهره‌های شاخص از دو نسل مختلف بازار موبایل و دو نسل مختلف بازار آی تی کشور شبی ویژه و فراموش‌نشدنی را برای فعالین این بازار رقم زد. در کنار حضور افراد موثر بازار موبایل شاهد حضور بزرگان بازار آی تی از جمله روسای اتحادیه‌ شهرهای مختلف همچون قزوین، تهران، مشهد، یزد، اصفهان، رشت،‌ هرمزگان و بندرعباس نیز بودیم.

این شرکت پیش از این اعلام کرده بود در طول جشنواره بزرگ سورین خریداران اعم از مصرف‌کنندگان و نمایندگان فروش می‌توانند در قرعه‌کشی شرکت کرده و برنده مجموعه‌ای از جوایز نفیس شوند. سه دستگاه خودروی پژو 207، 15 گوشی هوشمند سامسونگ گلگسی A30s و 15 گوشی سامسونگ گلکسی A50s ، یک دستگاه آیفون پرو مکس 512 بخشی از این جوایز بودند که در مراسم دوشنبه شب به برندگان اهدا شدند.

مراسم جشن بی‌مقدمه با اصل مطلب آغاز شد و در همان ابتدا، قرعه‌کشی گوشی‌های همراه بین نمایندگان فروش محصولات سورین سرویس برگزار شد. در این قرعه‌کشی 15 گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A30s به 15 نفر از نمایندگان خوش‌شانس فروش در سراسر کشور تعلق گرفت.

سورین سرویس

پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی رضا رشیدپور مجری مراسم به معرفی بعضی از مهمانان ویژه مراسم پرداخت. در این شب به یادماندنی ستاره‌هایی چون علیرضا واحدی نیکبخت و مهرداد میناوند نیز در سالن حضور داشتند.

شور و حال جشن بزرگ سورین سرویس زمانی بیشتر شد که محمد علیزاده یکی از خوانندگان مشهور موسیقی پاپ به همراه نوازندگانش روی سن آمد و به اجرای زنده چندین آهنگ شنیدنی پرداخت.

صحبت‌های مدیران سورین سرویس

مدیران سورین سرویس در مراسم دوشنبه شب سخنرانی‌های کوتاهی داشتند تا عمده زمان مراسم صرف جشن و اهدای جوایز شود‌. در این میان امیرحسین هشترودی مدیر عامل مجموعه سورین روی سن رفت و به سخنرانی پرداخت. هشترودی ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین گفت:

امشب میزبان دو نسل مختلف از بزرگان بازار موبایل و دو نسل گوناگون از بزرگان بازار آی تی کشور هستیم و حضور این دو نسل شبی خاص و نوستالژیک را برایمان رقم زده‌ است. اما در این جمع جای خالی فردی حس می‌شود که کل این بازار سال‌ها است مدیون او است: مسعود ابریشمچی!

هشترودی در ادامه خود را عضوی از خانواده و قطره‌ای از دریای بزرگی دانست که شرکت سورین را پیش می‌برند. او اشاره کرد که برای موفقیت در این مسیر مجموعه عوامل شرکت سورین سرویس راه درازی را در پیش دارند و تا همین جای مسیر هم سختی‌های بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند. مدیر عامل مجموعه سورین سرویس سخنان خود را با تشکر از همه کسانی به پایان برد که به او و مجموعه ایمان و اعتقاد راسخ داشته‌اند و تا به امروز در این مسیر دشواری‌ها را تحمل کرده‌اند.

سورین سرویس

از دیگر سخنران‌های مراسم جشن شب دوشنبه در هتل اسپیناس پالاس تهران وحید مومیوند، مدیر مارکتینگ این مجموعه بود. مومیوند در سخنانش از همکاری سورین سرویس و شرکت جیرینگ خبر داد. مدیر مارکتینگ سورین سرویس برای نمونه به ارسال 10 میلیون پیامک هوشمند به جامعه هدف از طریق همکاری با جیرینگ اشاره کرد و هدف از این اقدام را جذب مشتریان بیشتر توصیف کرد. به گفته او این پیامک‌ها به شکلی ویژه از طریق سامانه‌ای ارسال شد که مخاطبان خاص و یک گروه هدف ویژه را در بر بگیرد. مومیوند در پایان ابراز امیدواری کرد که همکاری میان این دو شرکت تا سال 1400 ادامه پیدا کرده و پس از آن نیز گسترده‌تر شود.

جشن بزرگ سورین سرویس با اهدای جوایز بزرگ‌تری میان مصرف‌کنندگان با هیجان بیشتر ادامه یافت. از جمله این جوایز یک دستگاه پژو 207 بود که میان مصرف‌کنندگان این برند قرعه‌کشی شد. این فرایند از طریق یک سیستم نرم افزاری انجام شد و در نهایت قرعه به نام احمد مهدوی‌نیا ساکن تهران و کارمند بیمارستان افتاد. رضا رشیدپور پس از مشخص شدن برنده این خودرو به شکل زنده و از طریق موبایل با مهدوی‌نیا تماس گرفت و در لحظاتی پرهیجان و مفرح خبر بردن این جایزه بزرگ را به او داد.

شب پرجایزه سورین با قرعه‌کشی 15 گوشی دیگر در میان نمایندگان پیگیری شد. این بار 15 گوشی  A50s میان نمایندگان قرعه‌کشی شد و به 15 برنده تعلق گرفت. اما علاوه بر قرعه‌کشی میان نمایندگان و جایزه‌دادن به خوش‌شانس‌ترین افراد در میان آن‌ها، سورین سرویس به شکل ویژه از بعضی نمایندگان پرتلاش خود تشکر اختصاصی به عمل آورد.

سورین سرویس

در این جهت دومین نماینده پرفروش محصولات سورین سرویس بی آن که از ماجرا مطلع باشد به شکل ناگهانی در سالن غافلگیر شد و یک گوشی آیفون پرو مکس 11 به او اهدا شد. اما تقدیر سورین از نمایندگان کوشای خود به همین جا خاتمه نیافت و این برند قدرشناسی خود را با اهدای یک خودروی 207 به برترین نماینده فروش خود در کشور بیش از پیش به نمایش گذاشت.

اهدای انواع و اقسام جوایز تا پایان مراسم ادامه داشت؛ از جمله یک جایزه بزرگ دیگر یعنی یک دستگاه دیگر پژو 207 که این بار با قرعه‌کشی میان نمایندگان فروش سورین سرویس به یکی از آن‌ها رسید. اهدای این خودرو با حذف نمایندگان انجام می‌شد تا در پایان میان دو نفر باقی‌مانده، برنده نهایی این خودرو مشخص شود. این شیوه هیجان ویژه‌ای به شرکت‌کنندگان در مراسم تزریق و نفس‌ها را در سینه حبس کرد. در نهایت همراه با رقص آذری و آواز محلی گوش‌نواز از یک گروه حرفه‌ای رقص و آواز، کلید نمادین خودرو 207 به نماینده خوش‌شانس برنده اهدا شد.

حسن ریوندی از دیگر چهره‌های مشهوری بود که دوشنبه شب در مراسم جشن پرشور سورین شرکت کردند. ریوندی در اواخر مراسم روی سن آمد و با شوخی‌ها و لطیفه‎های خاص خود لبخند به لب حاضرین آورد تا این جشن شیرین و پرشکوه برای بازار موبایل ایران با شادی مضاعف به پایان برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*