گوشی هواوی نوا 5 تی

جعبه گشایی و نگاه اولیه به گوشی هواوی نوا 5 تی (گجت تی وی)

گوشی هواوی نوا 5 تی (Huawei Nova 5T) جدیدترین محصول هواوی برای بازار ایران است. در ادامه، ویدیوی جعبه گشایی نوا 5T را مشاهده می‌کنید و نگاهی به ویژگی‌های این گوشی می‌اندازیم.

شرکت هواوی چند ماه پیش از یک گوشی بالارده با نام نوا 5 تی (Huawei Nova 5T) رونمایی کرد و این گوشی قدرتمند به تازگی وارد بازار ایران شده است. این گوشی جدید از نظر مشخصات بین گوشی های میان رده و پرچمدار قرار می‌گیرد و از طراحی زیبا و مدرنی هم بهره می‌برد. هواوی نوا 5T در حال حاضر با قیمت حدود 4 میلیون و 700 هزار تومان در بازار کشورمان به فروش می‌رسد و با ویژگی‌های خوبی که دارد می‌تواند به موفقیت دست پیدا کند.

بدنه شیشه‌ای، نمایشگر 6.26 اینچی IPS LCD با وضوح 2340 در 1080 پیکسل، سیستم عامل اندروید 9 قابل ارتقا به اندروید 10، تراشه 7 نانومتری کایرین 980، پردازشگر گرافیکی Mali-G76 MP10، شش یا هشت گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع UFS 2.1، حسگر اثر انگشت در کنار گوشی و باتری 3750 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 22.5 واتی از ویژگی‌های شاخص نوا 5 تی محسوب می‌شوند. همچنین این گوشی دارای دوربین چهارگانه شامل لنز 48 مگاپیکسلی معمولی با دیافراگم f/1.8، لنز 16 مگاپیکسلی اولترا واید یا فوق عریض، لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 نیز درون یک حفره روی نمایشگر قرار گرفته است.

اکنون گوشی هواوی نوا 5 تی مهمان استودیوی گجت نیوز است و می‌خواهیم این گوشی جدید را جعبه گشایی کنیم. در ادامه می‌توانید ویدیوی آنباکسینگ و نگاه اولیه به ویژگی‌های نوا 5T را در گجت تی وی مشاهده کنید و به زودی نیز می‌توانید بررسی کامل و تخصصی این گوشی را در گجت نیوز مطالعه کنید.

گوشی هواوی نوا 5 تی

ویدیوی جعبه گشایی گوشی هواوی نوا 5 تی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*