نخستین رندرهای شیائومی می 10 لایت

نخستین رندرهای شیائومی می 10 لایت را در اینجا ببینید

نخستین رندرهای شیائومی می 10 لایت (Xiaomi Mi 10 Lite) در فضای مجازی منتشر شد. البته این گوشی اقتصادی معرفی نشده با نام شیائومی می سی سی 10 نیز شناخته می‌شود.

گوشی‌های خانواده Mi 10 شیائومی هم اکنون در چین معرفی شده‌اند، اما ظاهراً هنوز اعضای این خانواده تکمیل نشده است. مدل “Lite” این خانواده به عنوان یک گوشی میان‌رده معرفی خواهد شد. بنابراین در صورتی که گوشی شیائومی می 10 لایت رونمایی شود،‌ چه تفاوتی با مدل اصلی خود خواهد داشت؟ ضمناً‌ این مدل در حالی با نام لایت وارد بازارهای اروپایی خواهد شد که نامش در بازارهای آسیایی متفاوت است و با عنوان Mi CC10 عرضه می‌شود. در اینجا می‌توانید نخستین رندرهای شیائومی می 10 لایت را مشاهده کنید.

نخستین رندرهای شیائومی می 10 لایت

شیائومی می 10 لایت با یک نمایشگر حفره‌دار و ماژول گرد دوربین همراه است

از آنجایی که این رندرها رسمی نیستند، بگذارید بیشتر آن را به عنوان یک سرنخ یا یک پیشنهاد نزدیک به واقعیت در نظر بگیریم. به احتمال زیاد در این مدل یک نمایشگر حفره‌دار را پیدا خواهیم کرد که اکنون در گوشی‌های هوشمند مدرن ثابت قدم است. ما در اطراف نمایشگر حاشیه‌های نسبتاً‌ باریکی را می‌بینیم؛ گرچه این حاشیه در قسمت زیرین مشهودتر است. در قسمت فوقانی ما می‌توانیم شیار باریکی را ببینیم که مربوط به اسپیکر رو گوشی است.

اما طراحی در قاب پشتی، بسیار متفاوت از می 10 است. به جای آرایش عمودی دوربین‌ها، ما یک ماژول گرد را در مرکز قاب پشتی می‌بینیم. این ماژول شامل 4 سنسور است،‌در حالی که فلاش LED نیز در زیر آن‌ها قرار دارد. سنسور اصلی نیز بالاتر از تمام سنسورها توسط یک حلقه‌ی کرومی که در نسخه‌ی اصلی استفاده شده بود، احاطه شده است تا احساسی از می 10 را نیز به کاربر منتقل کند.

نخستین رندرهای شیائومی می 10 لایت

در حال حاضر گمانه‌زنی‌های مربوط به می 10 لایت یا همان می س سی 10 به همینجا ختم می‌شود. از نظر سخت افزاری نیز ما تصور می‌کنیم گوشی‌ساز چینی این محصول را به تراشه‌ی اسنپدراگون 720G یا 730G و یا حتی 765G همراه با 6/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه تجهیز کند.

شما در مورد این رندرهای جدید چه فکری می‌کنید؟ آیا به نظر شما این طراحی می‌تواند نویدبخش عرضه‌ی یک گوشی اقتصادی جذاب‌تر در بازار باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.