آموزش ساخت ماسک

آموزش ویدیویی ساخت ماسک در خانه

با شیوع بیماری کرونا در ایران و کمبود ماسک، آموزش ساخت ماسک در خانه به شما کمک می‌کند در چند ثانیه برای خود ماسک درست کنید. آموزش ویدیویی ساخت ماسک در منزل را از دست ندهید.

در ویدیوی پیش رو خواهید آموخت که چگونه با دو ابزار بسیار ساده و بدون نیاز به هیچگونه تخصص خاصی برای خود در منزل، محل کار و یا هر جای دیگری ماسک بسازید. اما پیش از آن، اصلا چرا باید ماسک را بسازیم؟

آموزش ساخت ماسک؟

اصلا چرا باید ماسک را بسازیم!؟

پاسخ پرسش بالا ساده است؛ ماسک نیست!

احتکار ماسک، بازی با جان و روان مردم؛ به کجا می‌رویم؟!

داستان کرونای جدید از کشور چین شروع شد؛ زمانی که ایران برایشان ماسک ارسال می‌کرد! البته کمک به هم نوع بسیار کار پسندیده ایست اما از قدیم گفته‌اند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. بله، اکنون کرونا در ایران شایع شده و ماسک کمیاب؛ البته می‌گویند ماسک هست اما محتکران آن را انبار کرده‌اند تا گران بفروشند.

بله ماسک های 500 تومانی تا بیش از 5 هزار تومان به مردم فروخته می‌شود! واقعا به کجا می‌رویم؟ کشنده تر از هر بیماری و دردی، این بیماری بیرحمی است که گریبان ما را گرفته است. واقعا پول به چه قیمتی؟

فعلا که داستان همین است و عده‌ای بی‌وجدان هر بار به بهانه‌های مختلف همچون زالو به جان مردم افتاده و از خون ملت تغذیه می‌کنند. هرچند هرگز نمی‌توان نقش کمرنگ و مدیریت ضعیف دولت در کنترل چنین بحران‌هایی را نادیده گرفت اما نباید فراموش کنیم متاسفانه کار به جایی رسیده که دیگر خودمان هم به خودمان رحم نمی‌کنیم.

بگذریم، درد دلی بود که خواستم در جایگاه سردبیر و موسس گجت نیوز، با شما کاربران خوبمان داشته باشم، به امید روزی که شاهد چنین اتفاقاتی در کشورمان نباشیم.

 در 30 ثانیه ماسک خانگی بساز