ویدیوهای تبلیغاتی سونی اکسپریا 1 مارک 2 و اکسپریا 10 مارک 2

ویدیوهای تبلیغاتی سونی اکسپریا 1 مارک 2 و اکسپریا 10 مارک 2 را در اینجا ببینید

ویدیوهای تبلیغاتی سونی اکسپریا 1 مارک 2 (Xperia 1 Mark 2) و اکسپریا 10 مارک 2 (Xperia 10 Mark 2) می‌توانند قابلیت‌های جذاب دو گوشی سال 2020 سونی را به نمایش بگذارند.

سونی جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خودش را امروز طی یک رویداد آنلاین معرفی کرد. این دو گوشی Xperia 1 II و Xperia 10 II نام دارند.

ویدیوهای تبلیغاتی سونی اکسپریا 1 مارک 2 روی قدرت دوربین این گوشی متمرکز است. در واقع، دوربین‌های این گوشی با همکاری تیم Sony Alpha (سازندگان دوربین‌های سونی آلفا) توسعه پیدا کرده است. دوربین اصلی این گوشی نیز قادر به عکاسی پیاپی 20 فریم بر ثانیه‌ای با فوکوس خودکار ردیاب است. اپلیکیشن Cinema Pro و دکودینک سخت افزاری 360 Reality Audio را نیز باید به فهرست قابلیت‌های جذاب این گوشی بی‌افزاییم.

 

ما همچنین ویدیوی هندزآنی از این گوشی را نیز در اختیار داریم که می‌تواند به تمام قابلیت‌های کلیدی این محصول، از طراحی و دوربین گرفته تا نمایشگر و عملکرد و همه چیز اشاره کند.

 

ویدیوی تبلیغاتی مربوط به گوشی اکسپریا 10 مارک 2 نیز روی نمایشگر 21:9 این گوشی، قابلیت‌های مالتی‌تسکینگ و همچنین دوربین سه‌گانه‌ی پشتی آن متمرکز است. این ویدیو همچنین اشاره‌ای به تأییدیه‌ی IP65/68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و یک باتری 3.600 میلی‌آمپر ساعتی که تا صبح روز بعد گوشی را روشن نگه می‌دارد نیز دارد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*