سامسونگ گلکسی ام 31

سامسونگ گلکسی ام 31 با دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی رونمایی شد

سامسونگ گلکسی ام 31 (Samsung Galaxy M31) رونمایی شد. این گوشی به یک دوربین چهارگانه با سنسور رنگی 64 مگاپیکسلی مجهز شده و از یک باتری 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

اولین گوشی سامسونگ از سری Galaxy M در سال 2020 رونمایی شد؛ سامسونگ گلکسی ام 31 از نظر ظاهری کمی شبیه به گلکسی ام 30 و ام 30 سال گذشته محسوب می‌شود، اما دوربین آن در مقایسه با قبل پیشرفت زیادی داشته است. گوشی به صورت پیش‌فرض با رابط کاربری OneUI 2 مبتنی بر اندروید 10 توسعه یافته است عرضه شده و از یک باتری 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد.

رزولوشن نمایشگر 6.4 اینچی گجت فول اچ‌دی پلاس بوده و پنل آن همانند بهترین میان‌رده‌های کنونی سامسونگ از سری A سوپر امولد است. نسبت ابعاد تصویر این صفحه نمایش 19.5:9 بوده و در لبه بالایی آن، یک ناچ کوچک به منظور قرارگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی ایجاد شده است.

پنل پشتی از جنس پلی کربنات بوده و یک دوربین چهارگانه روی آن دیده می‌شود. سنسور رنگی اصلی 64 مگاپیکسلی بوده و از طریق تکنیک پیکسل باینینگ قادر به گرفتن عکس‌هایی 16 مگاپیکسلی است. سنسور زیر لنز اولترا واید 8 مگاپیکسل رزولوشن دارد. دو سنسور دیگر از نوع ماکرو و عمق میدان بوده و رزولوشن آن‌ها 5 مگاپیکسل است. در مرکز نیمه بالایی پنل پشتی، اسکنر اثر انگشت را مشاهده خواهید کرد.

سامسونگ گلکسی ام 31

سایر مشخصات فنی سامسونگ گلکسی ام 31

مغز متفکر گوشی تراشه اگزینوس 9611 بوده و در کنار آن 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی وجود دارد. نسخه‌ای دیگر با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داده نیز عرضه می‌شود. برخلاف چیپ‌های حافظه‌ به کار رفته در پرچمداران اخیر سامسونگ، این حافظه مبتنی بر استاندارد UFS 2.1 است. از طریق درگاه کارت حافظه جانبی قادر به افزایش فضای ذخیره‌سازی داده خواهید بود.

سامسونگ گلکسی ام 31

باتری 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ گلکسی ام 31 از طریق درگاه یو اس بی C با توان 15 وات شارژ می‌شود. در مقایسه با میان‌رده‌های قبلی از سری Galaxy M سرعت شارژ افزایش یافته است، اما با در نظر گرفتن ظرفیت بسیار بالای باتری باید زمان زیادی را تا اتمام شارژ 0 تا 100 درصد منتظر ماند. پشتیبانی از رادیوی اف ام، درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری و بلوتوث نسخه 5.0 دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌روند.

قیمت محصول برای نسخه 4 گیگابایتی 210 دلار و برای نسخه 6 گیگابایتی 225 دلار است. گزینه‌های رنگ آبی و مشکی است. فروش در هند از ده روز دیگر آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام.کسی میدونه دقیق چه موقع ام 31توایران عرضه میشه؟