اندروید 11 برای گلکسی اس 10 پلاس

اندروید 11 برای گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ در حال توسعه است

اندروید 11 برای گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ در مرحله توسعه قرار دارد. این موضوع بعد از حضور ناگهانی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ مشخص شد.

گوگل چند هفته پیش، نسخه‌ پیش نمایش سیستم عامل اندروید 11 را عرضه کرد. به این ترتیب گوشی‌سازان می‌توانند پا به پای این شرکت برای توسعه سیستم عامل نام برده پیش بروند. رویت سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس با اندروید 11 در Geekbench نشان می‌دهد پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا از مدت‌ها قبل توسعه سیستم عامل جدید را آغاز کرده است. به منظور آزمایش، اندروید 11 برای Galaxy S10 Plus توسعه پیدا کرد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از پایگاه داده Geekbench، چندی پیش گوشی Samsung Galaxy S10 Plus با شماره مدل SM-G975F و مجهز به سیستم عامل اندروید آر در اینجا مورد آزمایش قرار گرفته است. احتمالا سامسونگ در پی ارزیابی گوشی بعد از تغییر سیستم عامل آن بوده است. با در نظر گرفتن روالی که گوگل برای نام‌گذاری سیستم عامل‌های پلتفرم اندروید دنبال کرده، در سال 2020 نوبت عرضه اندروید 11 خواهد بود، اما نسخه پیش نمایش و مخصوصا توسعه‌دهندگان اکنون با نام اندروید آر شناخته می‌شود.

در بنچمارک گیک‌بنچ اطلاعات خاصی درباره سیستم عامل آتی در اختیارمان قرار نگرفت. همچنین مشخص نیست نسخه نهایی و پایدار Android 11 چه زمانی عرضه خواهد شد. اگرچه سامسونگ برای آزمایش، اقدام به توسعه این سیستم عامل جدید برای گوشی Galaxy S10 Plus کرده است، اما تضمینی برای انتشار به‌روزرسانی اصلی برای آن زودتر از بقیه مدل‌ها وجود ندارد.

اندروید 11 برای گلکسی اس 10 پلاس

در صورت صحت داشتن اطلاعاتی اخیر رویت شده در Geekbench، سامسونگ خیلی زودتر از بقیه شرکت‌ها دست به کار شده و پرچمداران و سپس میان‌رده‌های آن، زودتر از بقیه شرکت‌ها طعم اندروید 11 را خواهند چشید. انتظار داریم اولین گوشی دریافت‌کننده این سیستم عامل سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*