نسل جدید محبوبترین گوشی ارزان جهان

نسل جدید محبوبترین گوشی ارزان جهان در راه است

نخستین رندر از نسل جدید محبوبترین گوشی ارزان جهان منتشر شد. این گوشی چیزی نیست جز سامسونگ گلکسی ای 11 (Samsung Galaxy A11) که نسل جدید گلکسی ای 10 خواهد بود.

گلکسی A10 سامسونگ، یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سال گذشته بود. حالا اینطور به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد نسل جدید محبوبترین گوشی ارزان جهان را با به‌روزرسانی‌های مهمی در داخل و بیرون قاب آن نسبت به نسل اول، روانه‌ی بازار کند.

یک رندر جدید توسط Android Headlines کشف شده که می‌تواند گوشی گلکسی A11 سامسونگ را به نمایش بگذارد. این گوشی به یک نمایشگر 6.4 اینچی از نوع Infinity-O مجهز خواهد بود که حاشیه‌های بزرگی در اطراف آن دیده می‌شود و یک حسگر سلف 8 مگاپیکسلی درون حفره‌ای روی آن قرار دارد.

رندر سامسونگ گلکسی ای 11

نسل جدید محبوبترین گوشی ارزان جهان

یکی از چیپست‌های سری Exynos 7 سامسونگ وظیفه‌ی قدرت‌بخشیدن به این گوشی را بر عهده دارد که 3 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی چشمگیر آن را همراهی می‌کند. گرچه هنوز این اطلاعات توسط خود سازنده تأیید نشده‌اند.

قاب پشتی این گوشی از جنس پلاستیک است و یک باتری بزرگ 4,000 میلی‌آمپر ساعتی نیز در زیر آن حضور دارد. روی قاب پشتی نیز سه دوربین شامل حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی، یک حسگر 5 مگاپیکسلی نامشخص و یک حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق برای افکت بوکه‌ی بهتر حضور دارد.

هنوز مشخص نیست سامسونگ گوشی گلکسی ای 11 را چه زمانی معرفی کند. به محض کسب اطلاعات بیشتر، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. براوووو بى صبرانه منتظرم.!!

  2. اینجوری که میگن فرق زیادی باa10نداره
    ولی گفته می‌شیه که باتریش استقامت بهتر و موندگاری بالاتری رو ارائه میده