تصاویر آنباکسینگ هواوی میت ایکس اس

تصاویر آنباکسینگ هواوی میت ایکس اس ؛ خوش سلیقگی غول چینی در بسته‌بندی

تصاویری از آنباکسینگ هواوی میت ایکس اس (Huawei Mate Xs)، گوشی انعطاف‌پذیر جدید هواوی منتشر شده که نشان دهنده‌ی خوش سلیقگی غول چینی در بسته‌بندی این گوشی گران قیمت است.

پس از لغو رسمی کنگره‌ی جهانی موبایل 2020، هواوی تصمیم گرفته محصولات خودش را در رویدادی مستقل معرفی کند. اما آن یک رویداد فیزیکی نبود، بلکه غول چینی یک رویداد مجازی را برای معرفی محصولاتش برگزار کرد.

در میان محصولاتی که در این رویداد معرفی شدند، میت ایکس اس، دومین گوشی انعطاف‌پذیر این برند که نسبت به میت ایکس پیشرفت‌های چشمگیری داشت، به خوبی می‌درخشید. پس از بررسی‌های مختلفی که از این محصول مشاهده کرده‌ایم، حال نوبت به نمایش تصاویر آنباکسینگ هواوی میت ایکس اس می‌رسد.

آنباکسینگ هواوی میت ایکس اس

کارتنی که هواوی گوشی جدیدش را داخل آن قرار داده، متفاوت از کارتن هر گوشی هوشمندی است که تا به حال دیده‌ایم. این گوشی با یک کارتن مستطیلی‌شکل مشکی‌رنگ همراه است که به جای نیاز به پاره کردن چسب، با یک فلپ مغناطیسی به راحتی جعبه‌ی آن باز می‌شود. وقتی باز شد، شما گوشی هواوی میت Xs را مشاهده می‌کنید که در وضعیت کاملاً باز قرار گرفته و یک صفحه‌ی پلاستیکی نیز به دور آن پیچیده است.

تصاویر آنباکسینگ هواوی میت ایکس اس

با باز کردن این لایه از روی جعبه، سه محفظه را می‌بینیم که از لوازم جانبی ارائه شده توسط هواوی شامل یک قاب محافظ پلاستیکی یا همان فریم، یک شارژر، کابل دیتا، سیم کارت باز کن و ایرفون‌ها می‌شود.

تصاویر آنباکسینگ هواوی میت ایکس اس

به گوشیی می‌رسیم که در حالت باز شده یک نمایشگر 8 اینچی را ارائه می‌کند و ضخامت کلی آن فقط 5.4 میلی‌متر است. وقتی این دیوایس بسته می‌شود، دو نمایشگر 6.6 اینچی و 6.38 اینچی در اختیار شما قرار می‌گیرد که به راحتی می‌توانید در این حالت دیوایس را با یک دست نگه دارید.

همانند نسل گذشته، ماژول دوربین روی گریپ کناری قرار گرفته است. چهار حسگر به صورت عمودی در زیر یکدیگر قرار دارند، در حالی که یک فلاش LED را نیز می‌توان در پایین آن‌ها یافت. لوگوی هواوی نیز در انتهای صفحه‌ی رویی این گریپ دیده می‌شود. اما در زیر آن، درگاه USB تایپ C برای شارژ گوشی تعبیه شده است.

تصاویر آنباکسینگ هواوی میت ایکس اس

میت ایکس اس با پیشرفت‌هایی نسبت به نسل گذشته‌ی خودش همراه است. ساختار لولای این گوشی مستحکم‌تر شده، سیستم خنک کننده‌ی آن بهبودیافته‌تر شده و از همه مهم‌تر، از چیپست مدرن کایرین 990 5G قدرت می‌گیرد. یک ساختار دو لایه روی نمایشگر 8 اینچی OLED گوشی حضور دارد. این نمایشگر وضوح 2200 در 2480 پیکسل را ارائه می‌کند. وقتی گوشی از وسط تا می‌شود، یک نمایشگر 6.6 اینچی با نسبت 19.5:9 در جلو و یک نمایشگر 6.38 اینچی با نسبت ابعاد بلند قامت 25:9 در پشت قاب، در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.

پیکربندی دوربین این اسمارت‌فون شامل یک لنز اصلی 40 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق است. هواوی دوربین سلفی جداگانه‌ای را روی میت Xs تعبیه نکرده است؛ بنابراین می‌توانید با استفاده از دوربین‌های اصلی این گوشی عکس‌های سلفی شگفت انگیزی بگیرید.

تصاویر آنباکسینگ هواوی میت ایکس اس

همراه با تراشه‌ی کایرین 990 5G، این دیوایس از 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز بهره می‌برد. در رأس بخش نرم افزاری آن سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10 و سرویس‌های موبایلی هواوی (به جای سرویس‌های موبایلی گوگل) حضور دارد. یک باتری 4,500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 55 وات نیز وظیفه‌ی روشن نگه داشتن میت ایکس اس را بر عهده دارد.

تصاویر آنباکسینگ هواوی میت ایکس اس

Huwaei Mate Xs از چند روز دیگر با قیمتی در حدود 2,424 دلار در بازار چین به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه طراحی داغونی به جای اینکه صفحه به داخل جمع بشه به خارج جمع میشه و بسیار آسیب پذیر میشه فقط گلکسی فولد
    این خیلی بده بیشتر تبلته
    قیمتش هم ۲۶هزار دلار واقعا گرونه 🙄

    • 26 هزار دلار واقعا؟ داداش اول برو متنو بخون بعد بیا الکی از فولد طرفداری کن، قیمتش 2424 دلار هست نه 26 هزار دلار😏 ضمن این که تعریف الکی از فولد نکن که همون تست مقاومتش معلوم کرد چقد میارزه🤣

  2. همی بدبختی جهان به خاطر همین چین هست بخاطر این ویروس ادم های بی گناه بیاد کشته بشن همین ایران هر روز داره بدتر میشه محصولاتشون تو سرشون بخوره نابود کردن همرو کثیف ترین بدترین نکبت ترین ادم های دنیا هستن بقیه واسون مهم نیستن همرو نابود کردن لجن بگیرن این چین رو