هواوی پی 40 پریمیوم

توان خروجی شارژر هواوی پی 40 و P40 پرو مشخص شد

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از پرچمداران جدید هواوی، اطلاعات بیشتری از آن‌ها در حال فاش شدن است. تازه‌ترین مورد، به شارژر هواوی پی 40 و مدل پرو (Huawei P40 Pro) مربوط می‌شود.

تاییدیه صادر شده توسط رگولاتوری 3C چین، از توان 22.5 واتی شارژر هواوی پی 40 (شماره مدل ELS-AN00 و ELS-TN00) خبر می‌دهد. اما شارژر هواوی P40 پرو (شماره مدل ELS-AN00 و ELS-TN00) سرعت بیشتری دارد و مانند مدل پی 30 پرو، 40 واتی است. البته اگر شایعات درست باشند، هواوی پی 40 پریمیوم از این هم سریع‌تر شارژ خواهد شد.

پیش تر نیز با ظاهر شدن نام مدل‌های پرو و استاندارد هواوی پی 40 روی وب‌سایت TENAA، دو سیم‌کارته بودن و پشتیبانی آن‌ها از 5G دو حالته تایید شده بود. از دیگر مشخصات احتمالی، باید به وجود دوربین اصلی 52 مگاپیکسلی، دوربین سینمایی 40 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3x در مدل P40 اشاره کنیم. برای هواوی پی 40 پرو هم مجموعه دوربین مشابهی مورد انتظار است؛ اما با لنز تله‌فوتو ارتقایافته و بزرگ‌نمایی 5 برابر!

شایعاتی درباره وجود دوربین پنج‌گانه در مدل پریمیوم و زوم اپتیکال 10x آن نیز شنیده می‌شود. هر سه عضو خانواده از وای فای +6 پشتیبانی می‌کنند و طبق زمان‌بندی اعلام شده، روز هفتم فروردین در شهر پاریس رسما معرفی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*